Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברצוני לדעת האם היוניט חום האורגינלי ב205

הוא יוניט חום שאני יכול לחבר לו שעון של חום

והוא יראה לי תוצאה רציפה

או שזה יוניט שמראה אך ורק 2 תוצאות

 

למי שלא הבין אותי

האם היוניט חום הוא חד מצבי (או שעובד או שלא)

או שהוא רב מצבי שיכול להראות לי מספר נתונים משתנים?

 

תודה לכול המבינים בעיניין

ובבקשה לא לזרוק השערות

אם למישהו יש אתר או מאמר שיכול להסביר לי את זה בצורה יותר מפורטת אשמח ביותר

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

לדעתי הוא לא רב מצבי.

לפני שבועיים החלפתי יונט חום כי הוא הדליק לי את המנורה בלוח שעונים ולא הפעיל את המאווררים..

ככה שלדעתי הוא נותן שני מצבים או שחם מדי או שלא.

פורסם

יוניט חום מורכב מנגד משתנה עקב הטמ"פ של המים (כל עליה בחום המים משנה את התנגדות החיישן ולכן הוא משדר אותות אחרים בכל פעם ) , לכן אתה יכול לחבר לו שעון חום אם אתה רוצה ..

אין דבר כזה יוניט חד מצבי או רב מצבי .

צריך קודם כל לדעת איך היוניט מורכב ומה הוא עושה ואיך הוא עובד כדיי לתת תשובות .

אז לשאלתך כן אפשר לחבר שעון חום לפגיו שלך ..

×
×
  • תוכן חדש...