Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

למכירה פולקסווגן בורה מודל 2001. רמת גימור highline [הגבוהה והמאובזרת]

 

מצב הרכב:

 

מבחינה מכנית האוטו במצב מושלם. לא נזילות, לא תקלות, כלום. חלק.

חשוב להדגיש שבאקזמפלר הנוכחי הותקן קולר גיר, מה שמבטיח שקט בגזרה הזו.

מבחינה קוסמטית יש 3 בעיות. א. מכה בכנף שמאל. ב. ריפוד גג רופף. ג. הצבע טיפל'ה מתחיל להישרף בכנפיים.

חוץ מזה, מושלם.

 

היסטוריית טיפולים:

 

טופל בשנותיו הראשונות בצ'מפיון, ומאז [כמה שנים] במוסך רון בת"א.

טופל כמו שעון כל 10K בלי חסוך ובלי לקמבן כלום, והחזיר באמינות מופלגת.

טיפול אחרון בוצע מיד עם הרכישה [149,000 ק"מ], במוסך רון.

הוחלפו שמן סיננטי מלא / מסנן שמן / מסנן אוויר / אטם עליון / פלאנג' מים / נוזל קירור / זרוע ותפוח הגה ימין.

 

בו ביום הרכב עבר טסט, שיפוג ב5/16.

 

 

היסטוריית בעלויות:

יד 1 - בחור אמריקאי חביב בן 50 בערך [גיסו אחד המנהלים פה], שהוציא את הרכב מהחברה ונהג בו לבדו משך כל השנים.

יד 2 - שזו בעצם היד הנוכחית:

 

הרכב נקנה על ידי [ורשום על שמי], עבור גיסי - שכמו אצל היד הראשונה אף הוא מבוגר וחוצניק [בחור אנגלי טיפוסי].

הרכב נקנה כדי לשמש כרכב שני בבית [בנוסף לפורסטר שמשמש כרכב העיקרי], עקב מעבר דירה לשכונה חדשה ונטולת תחבורה ציבורית.

הסיבה שהרכב רשום על שמי פשוטה - לא רצינו "לבזבז" את ההנחה לרכב לעולה חדש.

כיום, עם כינונה של תשתית נורמלית לתח"צ, הצורך ברכב נוסף התבטל, ולכן הרכב מוצע למכירה.

 

המחיר:

מחירון יד 2 לדגם הזה מעל 14,000 ש"ח.

המחיר המבוקש הוא 12,000, וגמיש מעט ליד האוטו.

בה"פ או בטל' 0548495668 [אין sms]

בברכה!

 

SAM_0072.jpg

 

IMG_20151215_130429.jpgIMG_20151215_130439.jpgIMG_20151215_130447.jpgIMG_20151215_130453.jpgIMG_20151215_130509.jpg

 

IMG_20151215_130523.jpgIMG_20151215_130557.jpgIMG_20151215_130611.jpgIMG_20151215_130620.jpgSAM_0075.JPG

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה

 

עקב הזדמנות שנוצרה, הרכב מוצע ב8000 ש"ח בלבד

 

יד שניה פרטית עם הסטוריה מסודרת

 

תדלק וסע

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...