Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאחר שיפוץ הקרבורטור הרכב לא נוסע טוב


Bull
שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כחודש הרכב נכנס לטסט ואחד הסעיפים היה פליטת Co של 6.19% כשמותר עד 3.5%.

 

אז החלטתי על שיפוץ.

נכנסתי למכון הקרבורטור, והוא פורק, נוקה, הורכב חזרה וכוון.

הקרבורטור כוון ל-0.20 עד-0.30 % Co.

 

לפני השיפוץ כשהמנוע היה קר לא הייתה בעייה להניע, לאחר השיפוץ האוטו כמעט לא הניע, הייתי צריךלפמפם בגז הרבה.

חזרתי אליו והוא סובב את הבורג של הצו'ק ולאחר מכן בהנעות בוקר לאחר שניים שלושה נסיונות האוטו הניע אבל הסל"ד סרק קפץ ל-2500 בהנעה וירד לאחר חימום המנוע (5-10 דק' תוך כך שיוצא המון עשן לבן).

 

לפני השיפוץ הסל"ד סרק היה יציב ועכשיו לא(גם כשהמנוע חם).

 

כשאני נותן גז האוטו נחנק, גם יציאה מהמקום וגם בהאצות ביניים.

.

צריכת הדלק ירדה משמעותית מ-350 ק"מ למיכל ל-430 ק"מ למיכל (לא כולל כשהנורה נדלקת).

 

ראש המנוע לא נוקה(k-44 וכד' ,אני מניח שבגלל התערובת העשירה והפלגים המפוייחים שהוחלפו שבועיים קודם לכן יש המון פיח במנוע), אילו שיטות או חומרים מומלצים יש לניקוי פיח? (קחו בחשבון שהרכב עבר יותר מ - 315K ללא פתיחת ראש), האם כדי בכלל לנקות בחומרים או שהם עלולים לגרום יותר נזק מאשר תועלת? האם יש קשר בין הפיח במנוע לעבודה הלא סדירה של הקרבורטור?

 

כשני בהילוך-D המנוע עובד ב-1000 סל"ד וכשאני ב-N המנוע עובד ב-1500, האם זהו לא הבדל גדול מדי בהתחשב שלפני השיפוץ ההבדל ביניהם היה כ-200 סל"ד?

 

בטורים נמוכים נשמע לפעמים כאילו באחת הבוכנות יש פספוס של הצתה, האם זה יתכן?

 

אינני יודע אילו חלקים הוחלפו, אבל אני יודע שהצו'ק לא הוחלף.

 

האם מישהוא יוכל לאבחן לי את הבעיות כדי שאגש אליו(שאדע מה לומר לו)?

 

תודה מראש

Bull

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזו מכונית מדובר?תחזור למשפץ הקרבורטורים,שכנראה לא עשה מלאכתו כראוי.בכל מקרה,סל"ד הסרק גבוהה מידי,והאוטו לא אמור להיחנק בלחיצה על הדוושה.ייתכן שאחת הדיזות לא נוקתה כראוי,או שנסתמה שוב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, הרכב גם לא אמור לחוות שום בעיה בעת ההתנעה, לאחר שיפוץ קרבורטור, לדברי צביקה מומחינו!

כנראה שבעל המקצוע ששיפץ לך את הקרבורטור הוא מקצועי כמו הרבה בעלי מקצוע בארץ לדאבוננו.

במקרה שבעל המכון לא יסכים לסיים את הטיפול כראוי ולסדר את הבעיות שגרם, פנה לצביקה חבר הפורום, לא תתחרט על כך!

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CO על 0.2-3% לרכב בעל מאייד:shock:

נתון זה נמוך מאד ואין כל פלא שהרכב נחנק לך.

יש לכוון את ה-CO כך שנתון היחס(למדה) יראה כ-0.950 ואילו ה-ppm יראה נתון של 150-250 יח'.

בעקרון ה-CO יהיה כנראה על 2-2.5%.

תוכל לקרוא על גזי הפליטה בשרשור הזה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, הרכב גם לא אמור לחוות שום בעיה בעת ההתנעה, לאחר שיפוץ קרבורטור, לדברי צביקה מומחינו!

כנראה שבעל המקצוע ששיפץ לך את הקרבורטור הואלא מקצועי כמו הרבה בעלי מקצוע בארץ לדאבוננו.

במקרה שבעל המכון לא יסכים ,לסיים את הטיפול כראוי, ולסדר את הבעיות שגרם, פנה לצביקה חבר הפורום, לא תתחרט על כך!

 

בברכה,

שחף בן צבי.

מדובר לאחר תחקיר עמוק , שמדובר בלנסר מודל 92, שהתערובת ענייה כל כך שאומנם הרכב הפך

להיות חסכוני, אך התאוצה שלו לקוייה, ואין לך צורך , שחברי הפורום יאבחנו לך,הרי ברור שאין כאן צרוף מקרים, אלא הצטרפות מקרים, של עבודה לא מקצועית לצערי, של בעל המכון, וברור שהסלד

ב-פ-P גבוה ,וגם בD הוא גבוה!

הסלד בP אמור לא לעבור את ה-900 סל"ד וב D לא ליותר מ650 - 700 סל"ד!

חזור למכון קרבורטורים, ופרט את בעייתך , כפי שפרטת בפורום, ובטוחני, שהוא יצליח

לפתור את בעייתך!

בדוק בנוסף שכל המצתים מגיבים, בעת ניתוק כל חוט הצתה בנפרד!

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה, כמובן שהתכוונתי ללא מקצועי!

אבל דיברתי בציניות היות ורוב בעלי המקצוע בארצנו מקצועיים בדיוק בצורה הזו, ונדיר למצוא אנשים באמת מקצועיים, כמוך!

 

שבת שלום!

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה, כמובן שהתכוונתי ללא מקצועי!

אבל דיברתי בציניות היות ורוב בעלי המקצוע בארצנו מקצועיים בדיוק בצורה הזו, ונדיר למצוא אנשים באמת מקצועיים, כמוך!

 

שבת שלום!

שחף בן צבי.

תודה!!

אני מסמיק, אתה לא רואה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

CO על 0.2-3% לרכב בעל מאייד:shock:

נתון זה נמוך מאד ואין כל פלא שהרכב נחנק לך.

יש לכוון את ה-CO כך שנתון היחס(למדה) יראה כ-0.950 ואילו ה-ppm יראה נתון של 150-250 יח'.

בעקרון ה-CO יהיה כנראה על 2-2.5%.

תוכל לקרוא על גזי הפליטה בשרשור הזה.

 

עמית

בסיום השיפוץ שביצעתי לא מזמן אצל ינקו בחולון הכיוון היה 0.45% CO בסרק

זה נתון שהתקבל לאחר השיפוץ כאשר בד"כ בטסטים הנתון שהיה מתקבל תמיד היה סביב ה 0.2% שזו תערובת עניה שגרמה לצילצולים במאמץ.

ינקו אמר שאין צורך לכוון ושזה הנתון האידיאלי 0.4-0.5% CO בסרק.

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אחרת-

מה היו שאר הערכים בבדיקה?

האם יחס אויר דלק שאף ל-1 או מעט פחות(כפי שציינתי, כ-0.950) או שהוא עמד על מעל הערך 1?

 

כאשר הערך עומד מעל 1.1, התערובת עניה מדי, כאשר היא נופלת מתחת ל-0.920, התערובת עשירה מדי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסיום השיפוץ שביצעתי לא מזמן אצל ינקו בחולון הכיוון היה 0.45% CO בסרק

זה נתון שהתקבל לאחר השיפוץ כאשר בד"כ בטסטים הנתון שהיה מתקבל תמיד היה סביב ה 0.2% שזו תערובת עניה שגרמה לצילצולים במאמץ.

ינקו אמר שאין צורך לכוון ושזה הנתון האידיאלי 0.4-0.5% CO בסרק.

 

ניצן

ניצן שלום רב!

האם הלאדה לא צלצלה , במאמץ בימים חמים בעיקר, והאם טמפרטורת הרכב לא עלתה במקצת?

CO נמוך מדי , עלול לגרום להתחממות, צלצולים, ובמקרים חמורים, לשריפת שסתומים!!

לידיעתך:

הנתונים שסיפק עמית הם האידיאלים, והם הוראות היצרן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום רב!

האם הלאדה לא צלצלה , במאמץ בימים חמים בעיקר, והאם טמפרטורת הרכב לא עלתה במקצת?

CO נמוך מדי , עלול לגרום להתחממות, צלצולים, ובמקרים חמורים, לשריפת שסתומים!!

לידיעתך:

הנתונים שסיפק עמית הם האידיאלים, והם הוראות היצרן!

בברכה

צביקה

הי צביקה,

 

הדגשתי שנתונים אלו הם בסרק ב950 סל"ד(מדוד)

 

כשלחצתי קלות על הגז(1300-1400 סל"ד) באותה הזדמנות ה CO עלה ל-0.8 0.9

 

ינקו אמר שזה תקין ומי אני שאתוכח איתו?..:roll:

 

זה היה בקיץ ,כך שהספקתי לאחר השיפוץ לנסוע לחופשה בגולן עם משפחתי+מטען .

הרכב סחב יפה מאד וגם בעליות ולא היו צילצולים

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי צביקה,

 

הדגשתי שנתונים אלו הם בסרק ב950 סל"ד(מדוד)

 

כשלחצתי קלות על הגז(1300-1400 סל"ד) באותה הזדמנות ה CO עלה ל-0.8 0.9

 

ינקו אמר שזה תקין ומי אני שאתוכח איתו?..:roll:

 

זה היה בקיץ ,כך שהספקתי לאחר השיפוץ לנסוע לחופשה בגולן עם משפחתי+מטען .

הרכב סחב יפה מאד וגם בעליות ולא היו צילצולים

 

ניצן

שמח לשמוע!

ינקו מקצוען!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...