Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו רמקולים קוואסליים איכותים של JL אודיו

הם מיועדים לשימוש בכלי שייט ,בנוסף הם מגיעים במבנה צר מיוחד עם מסגרת חיצונית

בקוטר של 6.55 אינצ בלבד ,השאלה אם זה משהוא שמתאים למה שאתה מחפש.

פורסם
אלו רמקולים קוואסליים איכותים של JL אודיו

הם מיועדים לשימוש בכלי שייט ,בנוסף הם מגיעים במבנה צר מיוחד עם מסגרת חיצונית

בקוטר של 6.55 אינצ בלבד ,השאלה אם זה משהוא שמתאים למה שאתה מחפש.

זה מתאים לרכב?

ואיך הם מבחינת עוצמה ?

פורסם

טכנית הרמקול הזה יכול לעבוד גם ברכב

מדובר ברמקול קוואסלי איכותי ועוצמתי באופן יחסי.

 

שים לב שהרמקול הזה מגיע עם עומק התקנה של 75 ממ

רמקול דיי עמוק ,אם התכנון הוא להתקין אותו בדלת תבדוק שהוא בכלל יכול להכנס שם.

פורסם
טכנית הרמקול הזה יכול לעבוד גם ברכב

מדובר ברמקול קוואסלי איכותי ועוצמתי באופן יחסי.

 

שים לב שהרמקול הזה מגיע עם עומק התקנה של 75 ממ

רמקול דיי עמוק ,אם התכנון הוא להתקין אותו בדלת תבדוק שהוא בכלל יכול להכנס שם.

אני מתכנן לשים אותן מאחורה על המדף

תיהיה בעיה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...