Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולכם, ערב טוב...

שאלה שאני כבר מנסה לפתור די הרבה זמן ושומע יותר מידי דעות שונות ומשונות ולכן רציתי לקבל גם את דעתכם...

לרכב קליאו B שנת 99 1400 סמ"ק האם כדאי לבצע טיפולים שוטפים במוסך מורשה כגון הילוך שישי וכאלה, או שכל מוסך אחר כללי יתאים גם?

מה לדעתכם השיקולים של בעד ונגד?

ואם אתם ממליצים על מוסך כללי אני אשמח גם אם תמליצו על מוסך ספציפי שאתם מכירים ויודעים שעושה עבודה טובה ולא יקר באזור המרכז רצוי אזור ראשון.

 

תודה מראש לכולכם על התגובות והעזרה.

פורסם

טפולים שוטפים במוסך כללי יכולים להיות זולים יותר עקב מחיר שעת עבודה נמוך יותר, לא מחייבים עבור כל פעולה ופעולה, ושימוש בחלקים חליפיים (אבל שיהיו איכותיים).

אני יכול להמליץ לך על מוסך כזה כפי שבקשת:

"מוסך ימיני ובניו", שמוטקין בנימין 3 (בחצר מאחור) א.ת ישן ראשל"צ,

טל' 03-9641103 או 03-9663232, בקש את שלום או בנו עומר.

 

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לא חסרים מוסכים כללים טובים בא.מ. הישן של ראשון, הנה מס' דוגמאות:

(1)מוסך עדי - נמצא במתחם "יינות ביתן", חברנו לפורום בני ל. הינו בעל ההסמכה למוסך הזה.

(2)מוסך מאיה - רח' פריימן ליד מצות ראשון.

(3)מוסך חורי - רח' שלמה בן דוד.

 

ועוד רבים וטובים...

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני חושב שהשם מבלבל.

פעם היו רק מוסכים "מורשי" יבואן.

היום יש מוסכים "מורשי" משרד התחבורה שלעיתים אינם מורשי יבואן

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

עצה שלי אליך , אם הרכב שלך עשה פחות מ180K תעשה טיפולים במוסך מורשה ( אולי עוד 150 שקל אבל שווה מאוד , ובנוסף הם בודקים לך את האוטו ואומרים לך מה הליקויים ומה צריך לסדר , והם משתמשים בחלקים וחלפים אורגנים(אורגינליים) של היצרן ) , מוסך כללי ישים לך הכל תחליפי ולא יבדוק לך את האוטו ולא יתריע לך בפני תקלות , וישים לך את מה שזול לו בכדיי שהוא ירוויח ...

 

*יותר מדי "וו" החיבור, אין צורך בהם אחרי כל פסיק(,).

×
×
  • תוכן חדש...