Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול יצא לי לראות את האיביזה המחודשת. קבלתי ממנה רושם ממש חיובי, ואני אחד שסלד מהאיביזה היוצאת.

דבר ראשון העיצוב נשאר כמעט אותו הדבר חיצונית, כרגע הרכב מגיע עם ידיות בצבע הרכב, וג׳אנטים. ( מדובר ברכב תצוגה יכול להיות שיהיו זולים ממנו) הפנסים קצת שונים ועוד כמה שנוים קלים.

הההבדל האמיתי נמצא בפנים! איכות חומרים ממש וואגית. הרכב איכותי מהפאביה בהרבה.

ההגה והלוח שעונים והמחשב נראה כאילו נלקחו מהלאון. מה שאומר רמה די גבוהה בכלל, ובפרט בסופר מיני.

מולטימדיה מקורית שפגשנו בטולדו החדשות. וכמובן יצאת usb. מערכת השמע איכותית יותר.

המושבים נוחים יותר, דיפוני הדלתות נראים ומרגשים טוב יותר.

זה בקצרה החוויה שלי משהות קצרה איביזה המחודשת. בהחלט טיפלו בנקודות התורפה של הדגם היוצא.

פורסם (נערך)

המחיר 89k לרכב ברמת הגימור כמו של התצוגה המפואר בגרסא האוטמטית.. המנוע חדש משולש צילנדרים 1.0 ל׳ 110 כ״ס.

לגבי הפאביה, אני מכיר אותה ואת שלל דגמיה.

רכבי התצוגה ידניים ואני מניח שהמחיר נמוך יותר.

עריכה אחרונה על ידי ishay0703
פורסם (נערך)

מעניין. תודה.

מה המחיר?

איפה התמונות?!

כמה זמן אחריות?

אוטומט או ידני?

עריכה אחרונה על ידי fredT
פורסם
המחיר 89k לרכב ברמת הגימור כמו של התצוגה המפואר בגרסא האוטמטית.. המנוע חדש משולש צילנדרים 1.0 ל׳ 110 כ״ס.

לגבי הפאביה, אני מכיר אותה ואת שלל דגמיה.

רכבי התצוגה ידניים ואני מניח שהמחיר נמוך יותר.

 

המחיר נראה מעניין, יפה שהם ניסו לשמור על רמת מחיר נמוכה (כמו שהיה עם הAM5).

מסקרן לראות מה יהיה המחיר של גרסת ה-90 כ"ס הידנית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
איך קורה שמנוע שלושה צילינדרים 1.0TSI מוציא הספק גבוה יותר ממנוע ארבע צילינדרים 1.2TSI?

 

 

כנראה הכל עניין של תוכנה.

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...