Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש לרכוש מטען קיר עבור iPad Air


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כך ניראה החיפוש שעשיתי: http://www.ebay.com/sch/Other-iPad-Tablet-eBook-Accs-/176982/i.html?Compatible%2520Product%2520Line=iPad%2520Air%25201st%2520Generation&LH_ItemCondition=1000&_nkw=ipad%20air%20wall%20charger&_dcat=176982&rt=nc&_mPrRngCbx=1&_udlo=1&_udhi=65

וכולם בעלי תקע אמריקאי.

מה אני עושה לא נכון?

היכן אני רוכש מטען שכזה? ואולי לא איביי?

אגב, יכול להיות ללא הכבל, כמובן.

פורסם

כל יציאת USB שמסוגלת לספק זרם של 2 אמפר תעשה את העבודה. אתה לא חייב מטען ״משוכלל״ שכתוב עליו אפל והוא עולה יותר, אפילו הממיר עידן פלוס יכול לעשות את העבודה לפעמים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא מסכים עם צביקה, עדיין חקוק בזכרוני ששרפתי אייפון 3gs אי שם ב2010 עם מטען כאילו מקורי של אפל.

אז או שאתה קונה באיידיגיטל \ חנות של אפל ברחבי אירופה

או שתקנה מטען 2.1A איכותי ומקורי של aukey/tronsmart/anker/ravpower

אל תחסוך 30 שקל על מוצר שעלה 2000...

פורסם (נערך)

לי נמאס ממרדפים בבית אחרי מטענים לניידים ולטאבלטים, אז קניתי את המוצר הזה:

בלבן(קצת יותר זול): http://www.banggood.com/BlitzWolf-40W-Smart-5-Port-High-Speed-Desktop-Charger-With-Power3S-Technology-p-976084.html?p=WL0304514623201404D5

או בשחור: http://www.banggood.com/BlitzWolf-40W-Smart-5-Port-High-Speed-Desktop-Charger-With-Power3S-Technology-p-976585.html?p=WL0304514623201404D5

נותן להטעין עד 5 מכשירים במקביל, מבלי להוריד את עוצמת הטעינה שמחברים כמה מכשירים.

בינתיים עובד איזה 4 חודשים ללא בעיות כלשהן, גם שמחוברים 5 מכשירים במקביל, כולל אייפד

וטאבלט נוסף, וגם לא מתחמם בכלל. מה שכן, מגיע ללא כבלי טעינה, אלא רק המטען עצמו, וכבל חשמל.

לשים לב לבחור שקע אירופאי!

מי שרוצה יכול גם להזין את הקופון הזה: b185f7 , מוריד כמה שקלים מהמחיר.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
×
×
  • תוכן חדש...