Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים יקרים

קניתי רכב מבנאדם לפני כמה ימים ופתאום אתמול נדלקה לי נורת אזהרה של המנוע, ונורת EPC שנדלקת לסירוגין.

הייתי היום במוסך לטיפול ככה ראשוני ברכב וגם כדי לבדוק, אבל אחרי הטיפול(החלפת שמן, פלאגים, פילטרים) אף נורה לא נדלקה. רק לאחר נסיעה משם שוב נדלקו הנורות, והיום בערב בנסיעה נדלקה רק נורת המנוע.

הרכב הוא פולו שנת 2006 אוטומט, מישהו מכיר את הבעיה אולי?

פורסם

תתחיל מבדיקה של הדברים הפשוטים.

 

תבדוק שמנורות אור ברקס דולקות בזמן לחיצה על הברקס.

 

אם מנורה או מנורות שרופות או יוניט בלם תקול הדבר עלול לגרום למנורת EPC לדלוק.

איזה כייף לי :)

פורסם

סביר להניח שזה לא קשור היות ואז לא הייתה נדלקת נורת מנוע.

אם שתיהן נדלקו ביחד יכול להיות שזה קשור למערכת ההצתה.

פורסם (נערך)

כן שתיהן דלוקות לרוב ביחד

שכחתי לציין שהאוטו עבר טסט באותו יום כשקניתי אותו ככה שהמנורות ברקס פיקס

אם כבר אתה מזכיר הצתה- כשאני מסובב את הסוויץ' יש באמת השהייה מסויימת(לא משהו רציני) עד שהאוטו נדלק

עריכה אחרונה על ידי Omri Nahmani
×
×
  • תוכן חדש...