Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה פוליש הכי מתאים לי?

רכב פולו 2001 כסוף

רוצה להעלים שריטות קטנות בעיקר של ציפורניים כאלה באזור הידיות אבל אני יעשה בכל זאת על כל האוטו.

עדיף לעשות עם דיסק ופד? או ידני עם ספוג מיוחד שצריך לקנות?

זה פוליש ראשון שלי

 

 

עוד דבר קטן

מכירים את הפלסטיקים השחורים שמקיפים את הרכב? זה בעיקר בקצוות הרכב ולאורך הדלתות פסים מפלסטיק שחור. רציתי לדעת אם אפשר/איך להוריד אותם ואת הידיות בכדי לצבוע אותם בשחור למראה חדיש יותר. יש לי ספריי שחור בבית.

Polo 2001 16V

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה על התגובה המאוחרת מאוד.

את הידיות אתה פשוט מסיר אחרי הסרת בורג אחד עם פתיחת הדלת.

פסי ההגנה קצת יותר מסובך, אם היה לך ניסיון בהסרת סמלים וכו' לא יהיה לך קשה ממש להסיר אותם.

בעיקרון צריך לחמם את האזור בכדי שהדבק ייחלש ואז צריך למשוך/כרטיס אשראי לקלף בעדינות ממרכב הרכב.

שים לב שכאשר אתה מרכיב את הפסים בחזרה אתה חייב להסיר את כל שאריות הדבק הישן ולהדביק חזרה עם דבק 3M.

אם לא בא לך להתעסק עם זה, פשוט תכסה את מרכב הרכב בעיתונים או שקיות מסביב לפסים השחורים כדי לא לצבוע את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...