Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה אחלה של מכשיר!

נראה כמו עודף של יותר משני ליטר?

המנוע הפסיק לעשן?

 

הוא עישן רק בהתנעה הראשונה שלאחר הטיפול למשך 10 שניות אולי פחות.

בהחלט יצא שם לפחות ליטר שמן.....

פורסם (נערך)

במנוע נכנס 3.3 ליטר שמן, כנראה שהמכונאי שפך ג'ריקן שלם של 5 ליטר, מה שאומר שיצא 1.7 ליטר. אכן מזעזע.

 

האם פנית לאותו מוסכניק לפני ששאבת את השמן? מה הייתה תגובתו לעודף השמן?

 

תוכל לשתף אותנו בשם המוסך ?

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם (נערך)

קטע דפוק וארור של הרבה מוסכניקים 'גאונים' למלא עודף שמן.

אגב, פעם עצרתי למלא\לבדוק לחץ אויר באוטו של ההורים יום אחרי שהחליפו צמיגים והפלא ופלא-שלושה צמיגים סביר (25-30) ואחד עם פאקינג 60 PSI! מקצוענות במיטבה..

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

לא פניתי ולא אפנה למוסך. אותי הוא לא יראה שם יותר. שם המוסך הוא "מוסך עפולה".

רועי בוודאי שהשמן חוזר למוסך. המכשיר שבעזרתו שאבתי הוא מחבר של חבר... שהוא בעל מוסך...

פורסם

לך תצעק עליו, ליד לקוחות, ותראה לו תמונה של מה יצא, ותגיד לו שאתה מתלונן לאיגוד המוסכים.

אגב, אם אין לך סנטימנטים אליו, זה מה שאתה צריך לדעתי לעשות.

פורסם

הכי פשוט - צינורית של תמי4 באורך של כמעט מטר מחוברת בקצה למשאבת סבון נוזלי, להשחיל דרך פתח מדיד השמן לתוך המנוע (אגן השמן) ולפמפם (לתוך מיכל כמובן).

פורסם

סליחה שאני נדחף לשירשור. אבל איזה מכשיר זה? שבעזרתו שאבת את השמן?.. :lol:

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

×
×
  • תוכן חדש...