Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לקנות I20 חדשה מהסוכנות, שבאותו כסף ניתן לקנות בורקס עם אקסטרה סחוג, להשכיר שירותים כימיים, להוריד איזה מס' 2 עצבני באותם שירותים כימיים, להשאיר שם 5,000 ש"ח יחד עם הבורקס-לשעבר, ובשארית הכסף לקנות רכב שמגיע יח' הנעה מודרנית ואבזור של רכב נורמלי?

 

אני כמובן צוחק... אין שום סיבה להשכיר שירותים כימיים כשאפשר להכנס לשירותים ציבוריים בחינם.

 

:>

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
למה לקנות I20 חדשה מהסוכנות, שבאותו כסף ניתן לקנות בורקס עם אקסטרה סחוג, להשכיר שירותים כימיים, להוריד איזה מס' 2 עצבני באותם שירותים כימיים, להשאיר שם 5,000 ש"ח יחד עם הבורקס-לשעבר, ובשארית הכסף לקנות רכב שמגיע יח' הנעה מודרנית ואבזור של רכב נורמלי?

 

אני כמובן צוחק... אין שום סיבה להשכיר שירותים כימיים כשאפשר להכנס לשירותים ציבוריים בחינם.

 

:>

 

אשמח אם תראה לי את הדרך שאפשר לקבל רכב חדש עם שקט נפשי ל 3 שנים. במחיר הזה כאשר אין את הסכום המלא לתת עבור הרכב ישר.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

א. למען הסר ספק התגובה שלי מתלוצצת על חשבון התמחור המוגזם של I20, אין לי כוונה להעליב אף לקוח פרטי

ב. כל אחת מהאלטרנטיבות שלא מגיעות עם גיר 4 הילוכים בן מאתיים ואבזור ברמת 'עולב' עדיפה, יש יותר מדי אופציות בשביל שאעלה אותן כאן על הדף

ג. האלטרנטיבה הבאמת עדיפה (מבחינתי) היא לא לקנות רכב כזה מהיבואן אלא לקנות רכב בן מס' שנים מועט שספג את רוב ירידת הערך, תנאי המימון היום נוחים ואת מה ש'הפסדת' על הפרש ריביות בין הבנק למימון סוכנות רווח הרווחת בפחות ירידת ערך וקרן ריבית נמוכה יותר. אבל זה דיון לשרשור אחר :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
סתם סקרנות.... מה זאת אומרת היל הולד מעצבן?

מה בדיוק הוא צריך לעשות והוא לא עשה?

אגב, למה לבטל אותו?

 

 

היל הולדר מטבעו הוא מעצבן.....

 

בעקרון הוא אמור להחזיק את הרכב מלהתדרדר 3 שניות.

 

אז כאן הוא החזיק רק 2 שניות. ולא בכל זוית שיפוע.

 

אתך לך דוגמא שזה מתחיל לעלות על העצבים : אתה חונה בחניה קטנה בעליה,

ואתה מבצע בגלל זה מספר תמרונים של קדימה אחורה כדי ל"הדחס" פנימה.

אז כל פעם שתרצה להתדרדר טיפה כדי להצמד- ההיל הולדר תוקע אותך בלי יכולת כזו.

תהיה חייב או להמתין או להעביר לרוורס...

ויש עוד דוגמאות.

 

אני אישית מוותר על הרעיון הזה אבל לא ניתן לנתק אותו.

אבל באמת זו לא הבעיה הגדולה עם הרכב הזה...

פורסם

יש לי ריו שדיי דומה ואני יכול להגיד שההיל-הולדר מחזיק בסדר שהוא פועל,

ה"שיטה" להפעיל אותו אם אני ממש רוצה זה ללחוץ את הדוושת בלם בעמידה עד הסוף וכשתשחרר והרכב יינעל עם ההיל-הולדר.

 

בכל מקרה לא מסתמך בשום רכב ידני שאני נוהג עליו על המערכת הזאת ותמיד מבצע "זינוק בעליה" כדת וכדין גם אם הרכב מצוייד במערכת וגם אם לא(בכל רכב לא תמיד המערכת תעבוד ואני לא מתעלם מזינוק בעליה).

 

בחניות גם בשיפוע אף פעם לא היה לי בעיה עם ההיל-הולדר ואני כבר 20 אלף קילומטר עם הרכב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...