Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתייחס לדגם 170 כ"ס / תלתן ירוק

 

האם הרכב מתאים לנסיעות ארוכות של 2-3 לפחות ביום? הוא שקט ונוח כמו רכב מנהלים או נחות?

הוא מתאים מקדימה לאנשים רחבים במיוחד (ע"ע שמנים)?

בג'אז סביר לעגלה ותיקים לחופשה?

 

והכי חשוב: הוא אמין או שהוא דורש הרבה ביקורים במוסך ותשומת לב?

 

תודה

A3

A4

פורסם

תלתן ירוק זה רכב ספורטיבי, הדגש ברכב הזה אינו על נוחות ושקט אלא על התנהגות. אם אתה מחפש רכב שקט ונוח לא בטוח שזה הרכב שאתה רוצה לרכוש.

כמובן שהרכב מיוחד ומגניב וגם יספק לא מעט ריגושים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני נהנה כבר שלוש שנים מ אלפא ג'ולייטה 1.4 TCT , הדגם האוטומטי (דבל קלאץ') ללא בעיות.

כדאי לגשת לאולם התצוגה ( הדגמים החדשים זהים ) ולהתרשם מהרכב, כניסה ויציאה + מרווח ישיבה .

 

הרכב אצלי כשנתיים - לא הרימו לא החליפו לא נשבר ולא נשרף , דורש חריקה

ג׳ולייטה דיסטינקטיב 1.4 טורבו 170^

( דיונים ברשת אומרים כי בהתקנת Tuning Box TMC Motorsport ההספק עולה למעל 200 עם 30 קג"מ )

 

בחודש הראשון התווספו שתי שריטות דקות של אהבה/קנאה , בקושי רואים , אבל קיימות .

יחסית לאלפא עם שנתיים על הכביש , הרכב נראה חדש וזה תעודת כבוד גם לעוברי האורח ..

,,,

הסאונד של המנוע נחמד מעל 3000 סל"ד - בכללי הרכב מוצק ואין כל קרקוש .

לגבי הספק מרבי בכ 5000-5500 סל"ד , זה לא עקרוני כי בהחלפה הסל"ד יורד לכ 3.700-900

והמומנט נשאר חזק ומושך את הרכב נחמד .

יש ברכב אפשרויות למשחקיםבמצבי ה DNA השונים וכן בהילוכים הידניים בממסרה הרובוטית ,

אפשר ללמוד להוריד שני הילוכים ,

וללמוד את ההשהיה של העברת ההילוך גז לחוץ בהעברה או הרפייה , ולתזמן הורדה והעלאה רגע לפני ,

כדי לקבל הספק זמין כל הזמן .

צריכת הדלק הרגילה ב גבול ה 1:10 לליטר , מחוץ לעיר בנסיעה מנהלתית אפשר גם 1:14

( נמדד מחשב פעמיים בכביש החוף ) אפשר לשפר צריכה עם נסיעה מינהלתית עדינה.

 

ביטוח מקיף ( עם איתורן ) לגיל 35-40 לכל נהג 3.800 ש"ח - חובה 1370 .( הביטוח חודש השבוע )

 

אני ידעתי מה אני מחפש ובחרתי את הג'ולייטה כי מבחינתי היא הייתה החבילה המתאימה , לא גדולה ולא קטנה .

שובבה עם כוח ,יפה אבל לא מעוררת אנטגואיזם משתלבת בנוף .

ההרגשה במושבים הקדמיים ברכב נעימה , לא סוגרת ואפלולית , מאחור קצת צפוף והגישה והראות למושב האחורי

לא הכי נוחה .

למשפחה הממהרת לדעתי ה GTI מסודרת בפנים יותר נכון ,

אבל , כאשר יוצאים מהג'ולייטה ומסתכלים העיצוב החיצוני הוא גם גורם במשוואת הכייף .

 

יש עוד דיונים בנושא - כדאי לבצע חיפוש.

 

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?473889-סיכום-שנה-ו25k-mגולייטה-תלתן&highlight=%D7%A0%D7%96%D7%A7%D7%99%D7%9D

ב - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?517639-אלפה-גולייטה-או-לקסוס-CT200&highlight=%D7%A0%D7%96%D7%A7%D7%99%D7%9D

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
בהתייחס לדגם 170 כ"ס / תלתן ירוק

 

 

יש הבדלים מהותיים במתלים ובמנוע בין התלתן ירוק (=מנוע 1.8 טורבו וכ 230 כ"ס) לבין ה 170 כ"ס (=מנוע 1.4 טורבו)

פורסם (נערך)

ברשותי 170 TCT כשנה וחצי, להלן התשובות:

 

בהתייחס לדגם 170 כ"ס / תלתן ירוק

 

האם הרכב מתאים לנסיעות ארוכות של 2-3 לפחות ביום? הוא שקט ונוח כמו רכב מנהלים או נחות?

 

לא הבנתי 2-3 מה. אני סובל מהגב ונוסע עימו לחיפה בכיף, המושבים טובים מאוד. עם זאת, המתלים מעט קשים - זה מתגמל ביציבות נדירה בעת הנהיגה, פחות במעבר על באמפרים גבוהים...

הוא מתאים מקדימה לאנשים רחבים במיוחד (ע"ע שמנים)?

 

לא יודע, אני רזה :-) תנסה באולם וקח בחשבון שהמושבים של 2013 קצת יותר רחבים.

 

בג'אז סביר לעגלה ותיקים לחופשה?

 

בהחלט. אנחנו זוג+2 ונסענו עימה לחופשה של מספר ימים. מצד שני, מדובר על טיולון של מקלארן ולא על פול סייז בוגבו, שלידה לא ייכנסו הרבה מאוד תיקים...

 

והכי חשוב: הוא אמין או שהוא דורש הרבה ביקורים במוסך ותשומת לב?

 

אמין. לי נדלקה פעם אחת נורה של CHECK ENGINE. הרכב נסע אבל אני לא רציתי לנהוג בו (מחלה, יודע) ולכן בא אלי נהג של אלפא, לקח את הרכב למוסך, הביאו לי רכב חלופי, ואחרי יומיים התברר שהחליפו לי חיישן או משהו במערכת של המולטיאייר. כל השירות - כולל הרכב השכור, איסוף הרכב, ומונית למוסך - ללא תשלום.

 

תודה

 

בקיצור - אני שוקל עכשיו החלפה רק בגלל שעבור שני ילדים - קצת צפוף מאחור כשרוצים לקחת חבר או אדם נוסף.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...