Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים אחל ברכב שלי (יונדאי גטס 2005 גיר ידני מודל LFׂ) גמגומים חזקים למדיי



ממש בהגזמה כך שנסיעה מחוץ לעיר נראית כמעט ובלתי אפשרית....

בנוסף נורת ה "Check" נדלקת לסירוגין ואף קרה שהייתה דלוקה עד לכיבוי הרכב.

נכנסתי למוסך ובחור שם חיבר לי מחשב

כשבמחשב הופיעה תקלה "בכוהל" החלטנו ביחד להחליף כוהל - למחרת הגעתי למוסך ואכן הוא שם לי כוהל חדש .

ועל ידי בדיקה קצרה ע"י משחק עם ידית הטורים אחרי ההנעה עם הכוהל החדש הוא החליט לבדוק שזה לא בעיה בכוהל אלא צריך להתחיל לטפל בראש המנוע .

מה שמפליא אותי שהוא אפילו לא נסע לחבר מחשב אחרי שהכוהל החדש מחובר , ורק ע"י בדיקה מהירה ונראית חובבנית (ללא חיבור מחשב מחדש אחרי הכוהל החדש !!! ) החליט שהראש מנוע צריך טיפול , חריטה משו כזה .

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא חברים.

 

קצת על "בעיות" הרכב:

הרכב אוכל שמן שלא כנהוג, הרכב לאחר עמידה קצרה אחרי נסיעה של כמה דק - מעשן בתחילת הנסיעה שלאחר ההפסקה. ( לא תחבירי המשפט , אני יודע. תנסו להבין )

פורסם
רגע..לאט לאט מההתחלה.

האם לאחר החלפת הקוייל בחדש הבעיה לא ניפתרה?

אז זהו זה העניין !

הוא לא נתן לי לעשות סיבוב על הרכב ולא חיבר מחשב אפילו

הוא פשוט נתן קצת טורים עם הידית טורים מעל המנוע והחליט ש "לא זה לא כוהל - זה ראש מנוע!"

אבסורד לא נורמלי !!

פורסם
תן לבחור את הקוייל שלו בחזרה וצא מהמוסך שניראה כמיתנהל לא כשורה!!

כמובן שזה כבר נעשה ...

אך מה אתה מציע לעשות ?

חשבתי להכנס למוסך אחר תמים דעות ולבקש פשוט פתרון לתקלה .

×
×
  • תוכן חדש...