Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הבעיה היא כזאת.

אחרי שאני מניע או מדומם את המנוע, אני שומע נקישות מהחלק האחורי של הרכב למשך כמה שניות. אחרי חיפושים רבים גיליתי שהנקישות מגיעות ממיכל הדלק.

גיליתי גם שאם אני פותח את המכסה של המיכל, הנקישות הרבה יותר מהירות ולמשך זמן קצר הרבה יותר.

אם אני מניע או מדומם בלי המכסה אין נקישות בכלל.

כשאני פותח את המכסה של המיכל יש יניקה חזקה של אויר למשך זמן רב מברכבים אחרים.

בקיצור לדעתי המיכל פשוט ותעווט מהואקום שנוצר בפנים ו"מתנפח" חזרה אחרי שמדוממים את המנוע.

חשדתי בשסתום של המכסה, החלפתי מכסה, לא עזר.

מה יכולה להיות הבעיה?

נ.ב.

אתמול נדלקה נורת צ'ק אנג'ין, קוד התקלה P2188. מדובר גם בתקלות במערכת דלק.

פורסם

זה נראה כמו שסתום קניסטר לא תקין.

עקב כך מנוע יונק אוויר ממיכל דלק כל הזמן (ולא לסירוגין כמו שאמור להיות).

 

תריץ חיפוש בפורום, אני זוכר שהיה מישהו עם בעיה דומה ביונדאי אלנטרה 2001.

 

חפש גם לפי:

Evaporation valve

Клапан адсорбера

 

 

פורסם

תבדוק אם יש לך חלק זהה שמתחבר לסעפת היניקה עם צינור, איפשהו אחרי המצערת.

פירקתי אותו מסעפת של גטס. אם כן, מאיפה אתה בארץ?

 

daf585d554b89c9f4e372a9359a52334.jpg

9fcd531875bc6d2b5952400f779232a5.jpg

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...