Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב אוטומטי באיזור ה 70-80 אלף ש"ח.

 

אני מתלבט בין סופר מיני 2014-2015, לבין רכב בגודל משפחתי שנתון 12-13.

 

השאלה היא אם זה בכלל אפשרי למצוא רכבים אוטומטיים בשנים הללו במחירים הללו?

 

אגב אני גר באילת ויש לי כרגע סקודה סיטיגו שמספיקה לי כרגע, אך בקרוב נהוך לשלושה :-) ולצערי אני אהיה חייב להיפטר מהסקודה ולמצוא משהו קצת יותר גדול הן בתא המטען והן בחלקו הפנימי של הרכב...

פורסם

יש רכבי יד ראשונה עם 0 ק"מ (כלומר אתה קונה רכב חדש אבל אתה תהיה יד 2) מקטגורית הסופר מיני בתקציב שלך עם גיר אוטומטי.

אתה יכול למצוא את המיקרה במחיר הזה.

אגב, באיזור התקציב שלך יש גם את הפז'ו 208 עם גיר רובוטי שמרווחת יותר ונחשבת נוחה יותר מהמיקרה, השאלה אם תאהב את אופן התפעול של הגיר הרובוטי בפז'ו.

יש גם את האיביזה 1.2TSI, שאני באופן אישי לא הייתי קונה בגלל סימני השאלה על אמינות הTSI והDSG שעולים כן לא פעם ולא פעמיים בפורום.

אם יש לך חבר מועדון במועדון הוט להנדסאים וטכנאים, יש מבצע על הספייס סטאר בסביבות 74 אלף ש"ח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מה אתה צריך מהרכב? חיסכון? תא מטען גדול?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פעם ראשונה שאני כותב כאן.. בדרכ רק מסתכל וקורא..

הייתה לי התלבטות דומה יחסית עם הרכב האחרון שקניתי. תבדוק את הקיה ריו, זה מה שאני הלכתי עליו אחרי הרבה התלבטויות. הוא מאוד מרווח ואני מרוצה מההתנהגות שלו על הכביש.. רכב שכיף לנסוע עליו. במחירים האלה נראה לי שתוכל למצוא :)

ובלי קשר מזל טוב על ה"נהפוך לשלושה" :) זה משנה את כל מה שהכרת.. מנסיון!! :)

פורסם
מה אתה צריך מהרכב? חיסכון? תא מטען גדול?[/QUOT

לצערי בימים אלו חיסכון בדלק זה מסט כמעט אתל כולנו.. תא מטען חשוב שיספק מענה לעגלה ושאר אביזרי תינוקות (אמבט, טיולון,תיק נשיאה וכו..)+ מזוודות במידת הצורך כשעולים למרכז לבקר משפחה..

דבר נוסף שחשוב לי זה נושא האמינות- אני לא רוצה לבקר במוסך כל יומיים..

מה לגבי מיציבושי אטראז'? ראיתי שהמחירון הוא 77 לגרסה אוטו'.. השאלה האם הוא עונה על הצרכים הנ"ל...

פורסם
פעם ראשונה שאני כותב כאן.. בדרכ רק מסתכל וקורא..

הייתה לי התלבטות דומה יחסית עם הרכב האחרון שקניתי. תבדוק את הקיה ריו, זה מה שאני הלכתי עליו אחרי הרבה התלבטויות. הוא מאוד מרווח ואני מרוצה מההתנהגות שלו על הכביש.. רכב שכיף לנסוע עליו. במחירים האלה נראה לי שתוכל למצוא :)

ובלי קשר מזל טוב על ה"נהפוך לשלושה" :) זה משנה את כל מה שהכרת.. מנסיון!! :)

 

חשבתי על הריו.. או אפילו על הסיד.. הבעיה היא שאף פעם לא התחברתי לקיה ואני לא ממש מכיר כדי לעמוד את ההבדלים בין הדגמים או אפילו להשוות בין דגמים אלו לחברות אחרות.. אלו דגמים איכותיים? (איבזור, נוחות, אמינות, צריכת דלק, רעשים)

ותודה רבה אני מחכה לזה בכליון עיניים! :-D

פורסם
מה אתה צריך מהרכב? חיסכון? תא מטען גדול?

 

נוחות, חיסכון בדלק, אמינות, שקטה ואם אפשר אבזור ממוצע ומעלה יהיה מצויין..

פורסם

האטרטג עונה חלקית לדרישות שלך,היא כן חיסכונית ומאובזרת,ותא מטען גדול,גם מאחור יש מרווח גדול לכן לא תהיה בעיה לשים סלקל,מצד שני היא לא שקטה,מציע לך לנסות לבצע נסיעת מבחן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
האטרטג עונה חלקית לדרישות שלך,היא כן חיסכונית ומאובזרת,ותא מטען גדול,גם מאחור יש מרווח גדול לכן לא תהיה בעיה לשים סלקל,מצד שני היא לא שקטה,מציע לך לנסות לבצע נסיעת מבחן.

 

מה לגבי נוחות? והאם אתה יודע מה מצבה בשוק נכון להיום? כלומר האם אני אתקל בבעיות מכירה בעוד כשלוש-ארבע שנים?

אגב רק שאני אדע, אתה מדבר מתוך נסיון או שקראת על זה? חשוב לי לדעת..

פורסם

המושבים האחורים דווקא בסדר,מקדימה הם לא תומכים מספיק,אבל לנסיעות ארוכות הם דווקא בסדר,משענות הראש בזווית טובה.

מבחינת הנוחות בעיר היא נוחה יש לה מתלים רכבים,בכביש מפותל לרכב תהיה נטיה לזווית גילגול גדולה יחסית,לא נורא אבל בהחלט מורגש.

אני מדבר מניסיון יש לי את הספייס סטאר שהיא כמו הארטג רק ללא בגאז.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מצטרף להמלצה על ה-208 עם הגיר הרובוטי. מרווחת, נוחה וחסכונית. כתבת שיש לך סיטיגו רק לא כתבת אם ידני או רובוטי. במידה ויש לך את הרובוטית, אתה תרגיש ב-208 כמו בסיטיגו. במידה ויש לך ידנית בדוק בנסיעת המבחן אם מתאים לך. בכל מקרה את תוותר על נסיעת מבחן.

פורסם
נוחות, חיסכון בדלק, אמינות, שקטה ואם אפשר אבזור ממוצע ומעלה יהיה מצויין..

 

אתן את דעתי על הריו:

נוחות - הריו בסך הכל בסדר מבחינת נוחות יחסית מכוונת נוקשה על הסקלה אבל לא נשברת על שברים בכביש, קח לנסיעת מבחן ותרגיש.

 

חיסכון בדלק - מהחברה פה שמעתי שה1,250 ידני בסך הכל חסכוני בדלק(יש כאלה שדיברו פה על 1/17) אני עושה 1/15 על ה1.4 הידני(שכבר לא נמכר היום).

 

אמינות - כולה שנה ו18 אלף קילומטר אצלי אבל אין בעיות ביינתים.

 

שקטה - במהירות בין עירונית צריך לשים איזה רדיו כי יש קצת רעש מרגיז מהגלגלים אבל במהירות עירונית(מתחת ל100) הרכב דיי שקט.

 

אבזור - אין אבזור כמו גג שמש או כל מיני תוספות כרום אבל בסך הכל יש מה שצריך(שליטה מההגה AUX מחשב רכב 6 כריות אוויר 4 חלונות חשמל ומראות חשמליות, לא מרגיש שחסר כלום).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...