Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי הרבה סרטונים לגבי השיטה , אבל כולם מראים על ספוט אחד קטן ועוצרים , מה שהשאיר אותי עם שאלות פתוחות .

 

עבור מי שלא משתמש בONR , ויש לו גרניק /צינור.

 

-מתי אתם שוטפים את הסבון ? ,אחרי שעברתם על כל הרכב עם הסבון , או אחרי כל חלק ?

-בסוף התהליך יש בעיה לעבור עם גרניק או צינור?

 

תודה

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי יש צינור ואני עדיין שוטף בשיטת שני הדליים -

קודם מעביר על האוטו שפריץ עם הצינור כדי להוריד את כל הלכלוך, אח"כ שוטף את כל האוטו בשיטת שני הדליים,

ובסוף שוב מעביר שפריץ עם הצינור כדי לשטוף את שאריות הסבון.

אח"כ מייבש כמובן.

פורסם

כן, אבל תראה איך האוטו שלך נראה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אני לא מבין, יש לך גרניק ואתה רוצה לעבוד בשיטת 2 דליים?

 

כן , יש לי גרניק , אתה יכול להסביר לי למה אני לא זקוק לשיטת 2 הדליים ?

אשמח לחסוך בכוח וזמן :)

פורסם

בגדול- השיטה נועדה למי שאין גישה לזרם מים, בנוסף עם גרניק ומקציף טוב יש פחות סיכוי ליצור סווירלס.

מה שגם עבודה יותר מהירה ונוחה, פחות מאמץ פיזי.

פורסם
בגדול- השיטה נועדה למי שאין גישה לזרם מים, בנוסף עם גרניק ומקציף טוב יש פחות סיכוי ליצור סווירלס.

מה שגם עבודה יותר מהירה ונוחה, פחות מאמץ פיזי.

 

אז תעזור לי בבקשה להבין מה התחלופה עבורי ?

לקנות מקציף ולהכניס את השמפו שכבר יש לי ?(Citra Wash&Gloss) , או שיש שמפו מיוחד להקצפה?

אחרי שהקצפתי את הרכב ? מה השלבים? לשטוף עם מים ולנגב ?

פורסם

תכירו את שיטת הדלי האחד.

 

מה צריך?

גרניק ומקציף ייעודי.

 

שלב ראשון - פריווש עם הקצפה. תנו לסבון לנוח כמה דקות ואז שטפו.

 

שלב שני, הקציפו שוב את הרכב כאשר הכנתם דלי עם מים נקיים מבעוד מועד אשר ישמש אתכם לנקיון הכפפה בין משטח למשטח

המהדרין יוסיפו גם גריט גארד.

 

בהנחה והסבון מספיק סמיך הוא יחזיק לכם לכל אורך השטיפה.

 

2 דליים? במקרים קיצוניים שהרכב מלוכלך ואני רוצה שמפו חזק שאוכל גם לשלוט בריכוזיות שלו

M-TECH E46

פורסם

תודה על העזרה.

משהו יודע איפה אפשר למצוא בארץ מקציף למכונת Lavor ? במחיר שפוי?

לא בא לי לחכות למשלוח...


×
×
  • תוכן חדש...