Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

התקנתי לפי כמה ימים ביונדאי טוסון שלי מערכת גז .

יום אחרי ההתקנה נדלקה נורית מנוע

לאחר אבחון דיאגנוסטי יצא תקלה מספר p0133

לפי מה שקראתי קצת באינטרנט זהו חיישן חמצן מגיב לאט .

החלפתי חיישן חמצן . לחדשים מקוריים מהמורשה .

מה עושים מישהו יודע ?

פורסם
שלום ,

התקנתי לפי כמה ימים ביונדאי טוסון שלי מערכת גז .

יום אחרי ההתקנה נדלקה נורית מנוע

לאחר אבחון דיאגנוסטי יצא תקלה מספר p0133

לפי מה שקראתי קצת באינטרנט זהו חיישן חמצן מגיב לאט .

החלפתי חיישן חמצן . לחדשים מקוריים מהמורשה .

מה עושים מישהו יודע ?

 

בעיה מוכרת.. אל תתרגש ,לפעמים יש צורך בסנכרון המחשבים (של הגז\המנוע ושאר החיישנים ,אחרי הכל הנעה בגז משנה המון פרמטרים ..

חזור לאיפה שהתקנת את המערכת ,מקווה שבמקום מסודר מוסמך ומקצועי ,יש להם בד"כ איש דיאגנוסטיקה טוב שיסדר לך את העניין בזמן מועט. לפי דעתי לא היה עניין כלל להחליף את החיישן, אבל לעיטים רחוקות באמת כשעוברים להנעה בגז ,צצים כל מיני תקלות חיישנים \חוטי הצתה\כוילים למינהם שבאמת הם לא 100 אחוז ,אבל בנסיעה על בנזין הם לא עברו את סף הפרמטרים כדי להדליק את נורת התקלה ,אבל במעבר לגפ"מ הם כן עוברים את הסף

בהצלחה

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

גם לי יש אותה בעיה מאזדה 6 2009 עם מערכת גז.

אמרו לי חיישן חמצן.

לא עזר.

הרכב לא סוחב טוב.. וזולל דלק וגז.

מישהו יודע מה אוכל לעשות כדי לפתור את השיט הזה?

פורסם
גם לי יש אותה בעיה מאזדה 6 2009 עם מערכת גז.

אמרו לי חיישן חמצן.

לא עזר.

הרכב לא סוחב טוב.. וזולל דלק וגז.

מישהו יודע מה אוכל לעשות כדי לפתור את השיט הזה?

 

שלח לי הודעה בפרטי עם מספר טלפון ואני אחבר אותך לקבוצת וואטסאפ של משתמשי\מתקיני גפ"מ. אבל גם אז אין פתרונות קסם, תצטרך כנראה ללכת למתקין מומחה שיבדוק את המערכת ויכוון כמו שצריך ואולי ימצא עוד בעיות על הדרך.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...