Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תודה לכם


מקלארן F1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

בשעה טובה קנינו אוטו חדש, אודי A4 1.8T,שנת 2000, האוטו במצב מצוין!!

אני ינסה להביא את תוצאות הבדיקה לשתף אתכם!

בקיצור, רציתי להודות לכולכם על העצות החכמות שנתתם לי, ועזרתם לי להחליט בסוף מה אני רוצה.

תודה לכם, ותמשיכו ככה :-) !

נ.ב: מנהלים, לא ידעתי בדיוק איפה להשים את ההודעה הזאת אז שמתי פה, עם תרצו, תעבירו.

יום טוב

יונתן

פורסם

מזל"ט על הקנייה. :-P

סע בזהירות. :wink:

 

לא היית בכלל בכיוון של קליאו ספורט או אימפרזה טורבו?

מה גרם לך לקנות בסוף A4? (שזה רכב מצוין בפני עצמו,פשוט הוא לא ספורטיבי כמו ה2 הנ"ל..)

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

מה גרם לי לקנות בסוף:

 

1) המחיר שהזדמן על האוטו.

2) הצבע.

3)המצב המופלא של האוטו!..יד 2 עם 76000 ק"מ...הקומפרסיה של המנוע זה 6.8 אחוז בכל הצילינדרים, אוטו גם ספורטיבי.

4) יותר נוח ומפואר, זה לאבא.

ועוד הרבה, כשאני יסרוק את הבדיקה, תבינו למה!

יונתן

פורסם

אבל אף אחד לא שאל אותך למה החלטת לקנות, אז למה ענית ? :lol:

 

 

VW RaCiNgמזל"ט על הקנייה. :razz:

סע בזהירות. :wink:

 

לא היית בכלל בכיוון של קליאו ספורט או אימפרזה טורבו?

מה גרם לך לקנות בסוף A4? (שזה רכב מצוין בפני עצמו,פשוט הוא לא ספורטיבי כמו ה2 הנ"ל..)

 

 

אופס. :roll:

 

אדם. :-D

פורסם

תשמע חבר

 

אכלת זין לא קטן....

 

העניין של הנורית של הכרית אויר זו בעיה ידועה גם אצל האי 4 1.8 טורבו שנת 99 של אבא שלי

 

היא מסמנת תקלה בכרית אויר של הנוסע-וצריך להחליף את הכרית בעלות של למעלה מ3000 ש"ח

 

בהתחלה ביצעו איפוס אבל זה לא החזיק אז הכרית הוחלפה...

 

סורי.

פורסם

תתחדש!

 

ממליץ לבדוק את הסיפור עם הכרית אוויר.

 

ומה זה אומר "הלחמות וחיבורים לא מקוריים" בדו"ח הבדיקה?

 

ועוד משהו מעניין, איך הם יכולים לדעת שצלחות הבלימה שחוקות אם הם לא פירקו גלגלים?!

פורסם
תתחדש!

 

ממליץ לבדוק את הסיפור עם הכרית אוויר.

 

ומה זה אומר "הלחמות וחיבורים לא מקוריים" בדו"ח הבדיקה?

 

ועוד משהו מעניין, איך הם יכולים לדעת שצלחות הבלימה שחוקות אם הם לא פירקו גלגלים?!

עם הכרית אויר אמרו שזה פשוט כיווון מחדש או משהו!

וההלחמות ה"לא מקוריים" זה כאשר יש תאונה והם מלחימים את החלקים החדשים, אז זה לא מקורי!

פורסם
מה גרם לי לקנות בסוף:

 

1) המחיר שהזדמן על האוטו.

2) הצבע.

3)המצב המופלא של האוטו!..יד 2 עם 76000 ק"מ...הקומפרסיה של המנוע זה 6.8 אחוז בכל הצילינדרים, אוטו גם ספורטיבי.

4) יותר נוח ומפואר, זה לאבא.

ועוד הרבה, כשאני יסרוק את הבדיקה, תבינו למה!

יונתן

איזה צבע מיוחד כבר האוטו שכולכך השפיע לך על קנייתו...?

Golf 1.6 DSG 2009

×
×
  • תוכן חדש...