Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מעוניין לרכוש רכב ראשון. (בן 24) [נוסע אחד ברכב ביום יום]

 

התקציב הוא 80K , מעוניין ברכב מה3 שנים האחרונות , 5 דלתות.

 

חשוב לי שיהיה אוטומט (נוסע בפקקים חצי שעה ביום) , שיהיה מאובזר כמו שצריך ושיהיה זריז.

אשמח גם אם הוא יהיה חסכוני יחסית..

 

 

פזלתי לכיוון הFR 2013 IBIZA (בול בתקציב ) , העניין הוא שאין כמעט מוכרים לרכב בדגם המדובר. :oops:

 

אשמח לשמוע הצעות נוספות :)

 

תודה.

:lol:
פורסם

יש לך איביזה באזור ה80 אמנם ממש לא מאובזרת,עם אבזור לפי מה שמפרסמים זה מגיע לאזורה 85.

אם אבזור ממש חשוב לך יש לך את הספייס סטאר,אבל היא לא זריזה כמו האיביזה וגם אין לה לוק ספורטיבי,אבל הרכב מאוד חיסכוני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן, הוא רוצה משומש. תפסיק לדחוף ת'ספייס סטאר לכל מקום :-P

פת"ח, איביזה יכולה להיות אופציה חביבה. פונטו איבו מאחד הדגמים המאובזרים גם כדאי לשקול, למרות שהיא לא בדיוק זריזה ומגיעה עם גיר רובוטי שלא כולם אוהבים. לפונטו יש גם דגם עם מנוע 1.4 טורבו. גם מאובזרת וגם זריזה מאוד, אבל היא ידנית.

הבעיה במכוניות סופר מיני היא שהן לרוב לא ממש מאובזרות, הרבה פחות ממשפחתיות משנתון מקביל.

עוד אופציות הן מיני או וולוו c30, אבל בשבילן תצטרך לרדת קצת בשנתון לכיוון 2009-10.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

עכשיו עלתה לי לראש גם הלנציה אפסילון. ריפודי עור, גג פנורמי, מנוע חסכוני, מערכת חנייה אוטומטית, פנסי קסנון, חישוקים קלים ועוד... וכל זה בהרבה פחות מ 80...

פורסם

אולי ג'ולייטה? מאוד מאובזרת וגם עם נוכחות!

 

לדעתי תוכל למצוא כמה בתקציב.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

היי,

קודם כל תודה על התגובות.

 

1\ הלאון ברמת קופה נראית דיי מגניבה (קצת גבולי אבל 2012 יכול להכנס בתקציב) - השאלה היחידה , המנוע 1800 שלה הוא חסכוני יחסית? שמעתי גם כמה דברים על בעיות עם הDSG בדור הזה , מכירים?

 

2\ הVOLVO נראית דיי מגניבה [2011 עולה 83 לפי מחירון יד 2]

גם חזקה משמעותית (0-100 ,7 שניות לפי אוטו) - מישהו התנסה עם הרכב? עלויות אחזקה , צריכת דלק וכדומה?

 

3\פעם ראשונה שאני שומע על הלנצ'יה אפסילון , למישהו הייתה התנסות עם הרכב? יש לו שוק בכלל?

 

4\ לגביי הג'ולייטה.. אותו סיפור , אני קצת חושש מאחזקה יקרה בהיבטי טיפולים ודלק (טסט וביטוח יש מהעבודה)..

מישהו יכול לתת פידבק לגבי הדגמים של 2011

 

שוב תודה על התגובות!!

:lol:
פורסם

אכן היו בעיות בגיר בשנים האלו ולכן צ׳מפיון נתנו 5 שנים אחריות על הגיר. אם אתה מוצא אחת כזו עם עוד שנתיים אחריות אז אין לך בעיות!

הכי חשוב תהיה סבלני עם הקניה והרכב המתאים יגיע...

פורסם
היי,

 

4\ לגביי הג'ולייטה.. אותו סיפור , אני קצת חושש מאחזקה יקרה בהיבטי טיפולים ודלק (טסט וביטוח יש מהעבודה)..

מישהו יכול לתת פידבק לגבי הדגמים של 2011

 

שוב תודה על התגובות!!

 

אמנם אני מחזיק אלפא פחות מ48 שעות. אבל-

לא הייתי הולך על האלפא אם לא הייתי יודע מול מה אני הולך.

 

אחזקה יקרה-טיפולים-דלק- הכל שטויות במיץ. תפתח מחירון של מוסך אלפא ותראה מחירים כמו של כל רכב רגיל.

חבר החזיק את הג'ולייטה שנה וחצי והעלות אחזקה שלה הייתה יותר נמוכה משל ה206 של אחותי! (לא כולל ביטוח, ביטוח קצת יקר אבל לא בשמיים).

 

כנס לפורום אלפא, תקרא קצת, תבין שהכל שטויות.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...