Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם התיקון תואם את התקלה והמחיר? יונדאי אקסנט שנת 2005


antonyos
שימו לב! השרשור הזה בן 3345 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ושבת שלום לכולם,

 

יש ברשותי יונדאי אקסנט שנת 2005, 216,000 ק"מ. אתמול ביום חמישי בבוקר כשנסעתי לעבודתי, אחרי נסיעה של 10 דק' נכבה לי המנוע בפתאומיות אחרי פנייה ימינה בצומת. ניסיתי להתניע את הרכב אך ללא הצלחה, רק אחרי 5 דקות המנוע התחיל לגמגם ואז הצלחתי להתניע.

 

לקחתי את הרכב למוסך הקבוע של בב"ש, המוסכניק הריץ בדיקה ממוחשבת למנוע וגילה תקלות שעלולות היו להיות הבעיה לכך שנכבה המנוע (הוא הסביר לי שהגיע יותר מידי דלק למנוע)

 

הדברים שהחלפתי ותיקנתי ועלותם:

חוטי הצתה- 120 ש"ח

שסטום קניסטר- 380 ש"ח

חיישן חמצן- 620 ש"ח

תותב לחיישן חמצן 350 ש"ח

עבודה- 350 ש"ח

שמן+פילטר שמן (אני ביקשתי שיחליף בלי קשר)- 150 ש"ח

 

סה"כ כולל מע"מ 2325 ש"ח

 

רציתי לדעת האם לדעתכם זה תיקונים שאמורים לתקן את הבעיה של היכבות המנוע (פעם אחת קרה לי) והאם המחיר של הכל הוא סביר?

נ.ב- הנורה של הcheck engine נשרפה לי ולכן לא הייתה התראה לבעיה במנוע, החלפתי גם נורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי שיהיה כשל בכל 4 החוטים באותה העת הוא אפסי לגמרי. גם אם קיים כשל בחוט אחד או 2 המנוע לא ייכבה אלא הסחיבה תיפגע, המנוע לא יעבוד עגול ומנורת תקלה תדלק. כל עוד הגעת עם הרכב מונע ללא שום בעיה למוסך אז לא בטוח שהחלפת כל החלקים האלה פתרו את הבעיה וזאת רק תדע בהמשך. לא מחפשים פיתרון לבעיה שלא תופסים אותה על חם. ייתכן שבסריקה שנעשתה מדובר בתקלות מהעבר שלא אופסו. פשוט תעקוב ותעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש כאן בעל מקצוע שיכול להסביר מהו תותב לחיישן חמצן והאם העלות שלו לא מוגזמת ?

מעבר לכך,לא ברור על סמך מה הוחלף חיישן חמצן בכלל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוטי הצתה ב120 ? בדוק סיני זבל .

להגיד לך את האמת מקווה שבמחיר הזה החלקים שהוא שם הם לפחות מקוריים .

 

אם החוטי הצתה הם סינים זה אומר שזה יכול לגרום לנזק לרכב? או שסתם לא יחזיקו מעמד הרבה זמן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוטי הצתה ב120 ? בדוק סיני זבל .

להגיד לך את האמת מקווה שבמחיר הזה החלקים שהוא שם הם לפחות מקוריים .

זה לא כל כך מדוייק.

החלקים ליונדאי הם מאוד זולים, 4 חוטי הצתה של חברת HUN שהיא קוריאנית ומייצרת ליונדאי (זה לפחות לדברי יונדאי שופ)

עולים 40 ש''ח לאקסנט.

אז אולי זה לא מקורי אבל לא בטוח שזה סיני זבל.

השמן והפילטר נשמע הגיוני, רק איזה שמו לך?

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תותב לחיישן חמצן כנירה הכוונה היא להברגה (אום) איפו



שחיישן חמצן יושב, לא ברור לי למה החליפו אותו ומחירו כ10 שקלים אם בכלל אותו.

סה''כ לפי התיאור פעלו לפי השיטה "המצליח" ואי אפשר לדעת אם הבעיה תוקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא כל כך מדוייק.

החלקים ליונדאי הם מאוד זולים, 4 חוטי הצתה של חברת HUN שהיא קוריאנית ומייצרת ליונדאי (זה לפחות לדברי יונדאי שופ)

עולים 40 ש''ח לאקסנט.

אז אולי זה לא מקורי אבל לא בטוח שזה סיני זבל.

השמן והפילטר נשמע הגיוני, רק איזה שמו לך?

 

תותב לחיישן חמצן כנירה הכוונה היא להברגה (אום) איפו



שחיישן חמצן יושב, לא ברור לי למה החליפו אותו ומחירו כ10 שקלים אם בכלל אותו.

סה''כ לפי התיאור פעלו לפי השיטה "המצליח" ואי אפשר לדעת אם הבעיה תוקנה.

 

מה אתם אומרים, כדאי להתקשר אליו מחר בבוקר לבקש הבהרות ? מה להגיד לו? אני מטפל אצלו כבר שנה וחצי ותמיד יצאתי מרוצה, הפעם באתי לחוץ בגלל המקרה אמרתי לו שיעשה כל מה שצריך כדי שלא תחזור התקלה...

בכל זאת להיתקע באמצע כביש מהיר, זה ממש לא נעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי במונדאו 2007 בדיוק מה שאתה מספר (מנוע נכבה בנסיעה, צריך לחכות כ-10 דקות בשביל שידלק שוב וחוזר חלילה),

 

החלפתי חיישן חמצן , בינתיים עברו חודשיים מאז עובד חלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי במונדאו 2007 בדיוק מה שאתה מספר (מנוע נכבה בנסיעה, צריך לחכות כ-10 דקות בשביל שידלק שוב וחוזר חלילה),

 

החלפתי חיישן חמצן , בינתיים עברו חודשיים מאז עובד חלק.

 

תודה, זה ממש מרגיע. אני שמח שזה משהו שפתר לך את הבעייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם אומרים, כדאי להתקשר אליו מחר בבוקר לבקש הבהרות ? מה להגיד לו? אני מטפל אצלו כבר שנה וחצי ותמיד יצאתי מרוצה, הפעם באתי לחוץ בגלל המקרה אמרתי לו שיעשה כל מה שצריך כדי שלא תחזור התקלה...

בכל זאת להיתקע באמצע כביש מהיר, זה ממש לא נעים.

שבוע טוב,

תתקשר אליו מחר ותברר עם החלפים מקוריים או לא, במידה ולא תחזור לעדכן ונגיד לך מה כדי להחליף.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-שסטום קניסטר תקול, חיישן חמצן תקול יכלים לגרום לבעיה של תערבות דלק עשירה מידי ולאחר זינוק ממקום אם קצת גז המנוע נכבה אך מניעה מיד אחרי זה כמו כריש.



זה שהוא היה מניעה אחרי 10 דקות זה לא מסתדר לי טיפה.

אם זה פתר את הבעיה אפשר לראות בסורק תקלות אם התערבות דלק היא בסדר או לעקוב אחרי נורה "בדוק מנוע" שתידלק אם התערובת תהיה לא תקינה.

 

לגבי הבהרות? המחירים של החלקים טיפה גבוהים, ולא ברור החיוב של תותב לחיישן חמצן 350 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3345 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...