Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

רכשתי לפני כשבועיים מונדאו 2010 מליסינג, ניתנה לי אחריות הרכב עבר 100K , הוחלפו לו בלמים דיסקיות ושלוש תושבות מנוע במוסך פורד היבואן. נסעתי כ600 קמ בינתיים.

אתמול נסעתי בפעם הראשונה נסיעה ארוכה כשברכב חמישה נוסעים מבוגרים .

 

אחרי נסיעה קצרה התחלתי לשמוע חריקות ורעשים מהחלק הקדמי של הרכב, שלאט לאט החריקות התגברו.

עצרתי בצד בדקתי לחץ אוויר, והסתכלתי מתחת לגחון ולא היה כלום.

אבל כשפתחתי את מכסה המנוע ולחצתי על החלק הקדמי של צד הנהג היה רעש של חריקה ( בזמן הבדיקה כולם נשארו ברכב).

 

וכך נסעתי לאט עד שחזרנו בחזרה והרעש נמשך במיוחד במהירות נמוכה ועל פסי האטה.

בבית כשנסעתי לבד פחות נשמע הרעש, רק בסיבובים חדים ועל פסי האטה.

 

שאלותי הן

 

דיברתי עם הליסינג והם שלחו אותי למוסך.

1. האם זה קשור להחלפת התושבות אולי משהוא משוחרר או חופשי?

2.האם זה בולם זעזועים או תפוח , ציריה?

3. עלויות אם הליסינג יעשה בעיות?

 

תודה מראש לכולם

פורסם

שלום עידכון ממוסך פורד

 

היה קשה לשמוע את הרעשים בהתחלה אבל הם הגיעו, הם העלו על הליפט והרי הדיאגנוזה:

 

1. שני משולשים הגומיות והתושבות קרועות

 

2. מסרק הגה

 

3. גומיות של המייצב האחורי.

 

הערת שוליים לפני קבלת הרכב אחד הריג'קטים היה כיוון גלגלים אחורי, לא היו צריכים לעלות על סיפור הגומיות?!

 

זה בבדיקת הליסינג, אני מקווה שלא תיהיה בעיה.

 

שאלה כללית האם ישנה בעיה בטיחותית בנסיעה כרגע או להשתדל להימנע מנסיעה ברכב?

 

תודה מראש לכולם

פורסם (נערך)

יש לי מונדאו 2002, הייתה לי בעיה זהה והיא נבעה מהבולמי זעזועים. כשהחלפתי אותם לא נשמעו עוד שום חריקות.

 

רק אציין שבמקרה שלי החריקות הוא רק על באמפרים ובורות בכביש, ולא "סתם ככה"

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם

שלום לכולם

עדכון הייתיבמוסך פורד לפי בקשת אלדן (שם נעשו גם התיקונים לקראת הרכישה)והנה רשימת התיקונים המדוייקת:

 

1. פירוק והחלפה (פ"ה) תיבת הגה כוח.

 

2. פ"ה מכלול זרוע מתלה קדמית תחתונה שמאלית.

 

3. פ"ה מכלול זרוע מתלה קדמית תחתונה ימנית.

 

4. החלפת 2 תותבים למוט מייצב ( תושבות גומי).

 

לסיכום הרכב אצלי שבועיים וזו היתה נסיעה ראשונה של רכב עם 5 מבוגרים , ואז מיד בנסיעה החלו הדפיקות והחריקות.

 

1. איך רכב עבר 2 בדיקות קניה וטסט לפני חודשיים במצב כזה ולא היה סימן ? היתה קומבינה?

 

2. אני מתעקש לסדר במוסך פורד ועם חלקים מקוריים . ועכשיו הם פתאום הפנו אותי למוסך שלהם, ולא רוצים להתחייב על חלקים מקוריים. ואני לא מוותר בנושא !!

 

רציתי לשמוע את חוות דעתכם

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

1. אני לא מאמין שחברה כמו אלדן תתעסק עם קומבינות במכוני בדיקה. זה משהו שאופייני לסוחר רכב קטן, לא לחברת ליסינג גדולה.

 

2. מה כתוב בתעודת האחריות שקיבלת? לא בטוח שהחברה התחייבה לחלקים מקוריים. שווה לבדוק מה הפרש המחיר בין מקורי לתחליפי ואם ההפרש לא גדול תשלים מכיסך.

פורסם

דבר ראשון תודה על התגובה

 

היה נראה שזה מסתדר הם שלחו אותי לאותו מוסך פורד שבו טופלו הליקויים בקניה.

 

אבל מתברר שלא ניתן אישור לתיקונים הבטיחותיים, הם פתאום רוצים שאבוא שוב למוסך הפעם שלהם ושם יראו מה לעשות לא מתחייבים על חלקים מקוריים .

 

אני לא מוותר בנושא בטיחות. רק מקורי ובטיחותי, במיוחד משולשים , מסרק הגה מוט מאזן אחורי.

הרכב אצלי שבועיים , עבר טסט לפני כחודשיים?! שתי בדיקות, איזון גלגלים אחורי, לא ראו שהגומיות קרועות?!

והתחייבות על בדיקות תקופתיות, שקיפות וכד'.

 

עכשיו זה הזמן שיוכיחו שזה לא רק מילים ריקות מתוכן...

תודה

פורסם

שלום לכולם



 

רכשתי רכב מאלדן לפני כשבועיים וחצי , ולפני כמה ימים נסעתי נסיעה ארוכה עם 5 מבוגרים החלו רעשים, חריקות נקישות מאוד בעייתיים, בזמן הנסיעה. והם ממשיכים להשמע גם כשאני נוסע לבד ברכב.

 

הייתיבמוסך פורד לפי בקשת אלדן (שם נעשו גם התיקונים לקראת הרכישה)והנה רשימת התיקונים המדוייקת:



 

1. פירוק והחלפה (פ"ה) תיבת הגה כוח.

 

2. פ"ה מכלול זרוע מתלה קדמית תחתונה שמאלית.

 

3. פ"ה מכלול זרוע מתלה קדמית תחתונה ימנית.

 

4. החלפת 2 תותבים למוט מייצב ( תושבות גומי).

 

 

1. איך רכב עבר 2 בדיקות קניה וטסט לפני חודשיים במצב כזה ולא היה סימן ? היתה קומבינה? סידרו איזון גלגלים אחורי ,לפני הקניה , לא ראו את הנזק?

 

2. אני מתעקש לסדר במוסך פורד ועם חלקים מקוריים . ועכשיו הם פתאום הפנו אותי למוסך שלהם, ולא רוצים להתחייב על חלקים מקוריים. ואני לא מוותר בנושא !!

 

רציתי לשמוע את חוות דעתכם ,

תודה

פורסם

1. לא בהכרח קומבינה, ייתכן שתקלה במערכת ההגה לא התגלתה לפני חודשיים כי טרם הופיעה. הרי גם אתה נסעת ברכב מספר ימים ולא היו רעשים.

2. מותר לתקן רכב בן 5 בחלקים חלופיים, אתה יכול לבקש שהמוסך שמצא את התקלות יבצע גם את התיקון. לחליפין אתה יכול לגשת למוסך פורד לאחר ביצוע התיקון ולבקש מהם לבדוק האם התיקון בוצע כהלכה.

×
×
  • תוכן חדש...