Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט מאליבו החדשה - דעה אישית...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי הרוב מגיעות ל-180 אמיתיים וזה צריך להספיק ואפילו לא להיות קשה במיוחד (אם יש קצת כביש...), ואני חושב שאנשים שיגלו את זה מאוד יתבאסו (אפילו מבלי להתקרב למהירות הזאת שכאמור היא אכן נדירה), לדעתי אחד השיקולים שיובילו אותם יהיה המנוע, וגם UMI דואגים לדבר עליו ארוכות מבלי לציין את ההגבלה, לכן אני חושב שאנשים יתאכזבו, לא משהו קריטי כמו תביעה ייצוגית... אבל אכזבה לנוכח הפרט השולי שהוסתר.

 

ינון.

 

ינון, שוב פעם - אתה בוודאי צוחק... תגיד לי שאתה צוחק... מי שקונה אוטו כזה בוודאי לא משייט לו על 180 כל היום, אני מבטיח לך. הוא לא מגיע קרוב לזה. אולי הבן המתלהב שלו כן, אבל בדיוק בשביל זה ההגבלה הזאת קיימת :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

צודק.

 

אני לא מבין מדוע בארצנו הקטנטונת המכוניות צריכות להגיע למהירות של 200 קמ"ש ומעלה.

הרי אין כביש אחד נורמלי שניתן להתקרב למהירות הזו, בקושי על 130 ניתן לנסוע, וזה עוד בכביש 6.

 

ההגבלה שקיימת במכוניות האמריקאיות(מאליבו, אימפלה, גרנד פרי ודומותיהן) רק מועילה, תאמין לי.

גם אני וגם אתה לא היינו רוצים שבנינו "ישייטו" על 190-200 קמ"ש. אם זה היה אפשרי, אני הייתי מגביל את המהירות ל150 קמ"ש. לא צריך יותר מזה, בטח שלא בארץ ישראל.

פורסם
צודק.

 

אני לא מבין מדוע בארצנו הקטנטונת המכוניות צריכות להגיע למהירות של 200 קמ"ש ומעלה.

הרי אין כביש אחד נורמלי שניתן להתקרב למהירות הזו, בקושי על 130 ניתן לנסוע, וזה עוד בכביש 6.

:roll: , אין לך מושג עד כמה אתה טועה. יש המון כבישים בהם ניתן לנסוע בקלילות ב-130 קמ"ש.

ובכביש 6 בהחלט ניתן לנהוג/לנסוע במהירויות גבוהות כשאין רוחות צד חזקות.

פורסם

ברור שניתן לנסוע במהירויות גבוהות מאלה, אבל האם ניתן לנסוע בביטחה, כמו שבטוח לנסוע ב100 או 120, למשל?

אני בטוח שלא!!!

פורסם
ברור שניתן לנסוע במהירויות גבוהות מאלה, אבל האם ניתן לנסוע בביטחה, כמו שבטוח לנסוע ב100 או 120, למשל?

אני בטוח שלא!!!

אני בטוח שהכי בטוח להשאר בבית.

 

אבל אם כבר חייבים לצאת לכביש המסוכן, אני לא הייתי ממליץ לנהוג במהירות של 170 במכוניות שלא מיועדות לכך - קרי, משפחתומטיות שמגרדות איך שהוא את המהירות הזו.

אתם יודעים מה? אולי זה חכם להגביל אלקטרונית מכוניות למהירויות שאיתן הן יכולות להתמודד מבחינת אחיזה ובלימה.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
אומנם נדיר שמגיעים למהירויות האלה... אבל מה הקטע? אי אפשר לסמוך על נהגים קצת, אם הרכב משייט ויושב טוב על 140-150 קמ"ש, כמה לא יציב הוא כבר יהיה קצת למעלה מזה ?

 

זה יהיה דיי משפיל כשהרכב ייצא ראשון ברמזור אבל שכעבור מספר שניות (כלשהו-אבל זה יגיע) כל משפחטומטית 1600 תוכל לעקוף אותו בקלות... אני מדבר מפרספקטיבה של רוכש מכונית שכזו שאין מצב שלא "נדלק" על המנוע שלה ובעיקר בהתחלה יתלהב להשתמש בו.

 

לדעתי זה יגרום לאכזבה לרוכשים וזו טעות שיווקית לשווק רכב בצורה כזאת ואגב גם להשתדל מאוד להסתיר את העובדה שהוא מוגבל למהירות כלכך נמוכה (בשביל הגבלה).

 

ינון.

 

ינון נשמה אתה בחור צעיר שאוהב ומהירות וטיפה מושפע.

תתבגר טיפה, תתפז"ם על הכביש, בגיל 25 כשתתחתן ותחשוב על להביא ילדים לעולם תקרא שוב את ההודעה הזו ותבין כמה לא הבנת וכמה שטויות רשמת, לא צריך לסגור יותר מ 175, אין לך פה אוטוסטרדות של איטליה, האוטו הזה יכול לסגור גם 220 בקלות, אם פורד מונדיאו שנת 2006 מנוע 2000 סוגרת 210 (וזה בדוק) האוטו הזה יכול לסגור הרבה יותר, לא צריך, לא נחוץ, תיסע על האוטו תהנה מתאוצה של 9 שניות מ 0 ל 100 וזה מספיק לך, תהנה מהעובדה שעל 1800 סל"ד אתה נוסע על 100 קמ"ש, תהנה מהאיכות, אחלה אוטו!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...