Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צלחת זה דיסק ואם אתה אומר שהדיסקים לא הוחלפו אלא רק הושחזו אז מדובר בסדק הקפי וזה תוצאה של שחיקה רגילה של דיסקים/צלחות ואין פה שום דבר חריג.

פורסם

אני מסופק אם אכן היה מדובר בסדק, במקרה כזה היו מחליפים את הדיסק ולא חורטים. בהחלט ייתכן שדיסק יתעוות אם הרכב נכנס שלולית מים כאשר הדיסק חם. זה גם מתאים לרעש הקבוע של חיכוך שתאר פות"ש.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

טוב. ה-I20 הוחלפה לאחת חדשה.

אבל הבעיה שוב חזרה.

 

I20 מהדור החדש, עם 30 אלף ק"מ.

אתמול - רעש של אוויר בורח בעת לחיצה על הדוושה.

 

כניסה למוסך - יש להחליף צלחות ורפידות קדמיות.

העלות - 1,600 ש"ח.

 

מוזר לי מאוד העניין של החלפת דיסקים כל כך מהר. מה גם שלא יצא לי להחליף באף רכב בבית צלחות בק"מ כזה נמוך.

גם רפידות אנחנו לא מחליפים כל טיפול, בדרך כלל זה מחזיק 30+ אלף ק"מ.

פורסם

נראה לי במוסכי יונדאי יש קטע כזה להחליף דיסקים.

לאבא שלי יש I800 , כל 40-60 אלף אמרו לו להחליף דיסקים.

לקראת ה180 אלף הרכב התחיל לרעוד בנסיעה והמוסך אמר שוב דיסקים. מוסך אחר קבע שהצמיגים התעוותו, החליפו צמיגים והכל הסתדר. לאחר מכן כבר לא חזרנו ליונדאי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לטענת המוסך אי אפשר לנהוג במצב הזה ואת הרכב יש לקחת בגרר.

 

בכל מקרה הוחלפו החלקים.

 

פעם הבאה תעמוד ליד הרכב ותראה בעיניים....קצת לא הגיוני ולא תופעה מוכרת במיוחד ברכבים האלה..וקצת צירוף מקרים דיי נדיר על רכב דומה אותו לקוח.

פורסם

ההיגיון שלי אומר שדיסק מיוצר בעיבוד שבבי ולא ע"י יציקה. לכן סיכוי לסדק בתנאים האלו הוא נמוך מאוד.

במוסף קביעה של סדק דרך העין היא לא מקצועית. האם הסדק / שריטה היא על פני השטח או שבדקו וראו שיש סדק פנימי? (אני בספק שיש למוסך אמצעים לבדוק סדק פנימי).

יכול להיות שהדיסק היה מעוות ע"י התקנה וגרמה לכל הרעש. בכל זאת אנחנו אנושים וגם הקוריאנים טועים.

פורסם

הסיפור עם הסדק היה לפני 3 שנים.

עכשיו לא דיברו על סדק, אלא פשוט אמרו להחליף את הדיסקים עקב בלאי.

 

מאור - לצערי הרכב נמצא בישראל ואני לא, לכן לא יכולתי לקחת אותו למוסך בעצמי.

×
×
  • תוכן חדש...