Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסקה בבית פרטי - מספר שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי איפה אתה גר... אני גר ברמת הגולן אז יש הרבה משמעות לחימום

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תברר לגבי חימום בגפת, הגרגרים של הזית בוערים היטב, המחיר דיי זול, הבעיה היא עם ההתעסקות של זה..תנסה לברר עם בעלי מקצוע בתחום

פורסם
נכון, יש משמעות לחימום, אבל מי אמר שחימום תת רצפתי מחמם טוב יותר?

 

אני אקדים ואומר שאין לנו חימום תת רצפתי כי אני סובל מחום ולא הייתי מוכן להתקין.

יחד עם זאת, כיום אין שום אמצעי חימום שיכול לחמם בית שלם בצורה אחידה ויעילה כמו חימום תת רצפתי.

 

לנו אישית יש קמין והואט מחמם רק את האזור הקרוב שלו. בשטחי השירות (מסדרונות, חדרי אמבטיה, וכד') אלא אם אתה משאיר מספר מזגנים דולקים קבוע החימום התת רצפתי מנצח.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
בישראל יש בקושי חודשיים של חורף וגם בהם על כל יום גשום יש 4 ימים שמשיים. צריך לשים את העסק בפרופורציה...

העדר פרופורציה וראייה של התמונה הגדולה זה הבעיה המרכזית בהחלטות כאלה. בגלל כמה ימים בפוך הישראלים חושבים שנורא קר להם ואז רצים להתחמש בארטילריה הכי כבדה שיש בהיצע. חימום תת-רצפתי, פאקינג קמין עצים, כור אטומי קטן במרפסת...

 

כמו שנאמר כאן - מדובר בבית חדש, ולכן השקעה בבידוד איכותי כבר תעשה 80% מהעבודה - בלי קור קיצוני בחורף או חום קיצוני בקיץ. את ה-20% הנותרים אפשר להשלים בכל אחת מהדרכים שהוצעו כאן, בשאיפה למצוא איזון בין עלות אחזקה והתקנה ראשונית לבין עלות השימוש בהמשך.

 

אבל עזוב שיקולים פרקטיים, זה הרי בדיוק כמו כל שרשור קניה אחר שנפתח פה. צריך לפטופ/מצלמה/טלפון נייד - לך ישר על הדגם האחרון, המתקדם והיקר ביותר! אחרת איך ידעו שאתה הכי עשיר בעיר?

  • אחראי פורום
פורסם

מסכים לגבי הפרופורציות. נורא קל להתפתות בזמן הבניה. "מה, לא נשקיע עכשיו? בונים ב-1.5 מיליון, מה זה 50K לתת רצפתי?"

אבל אז באים חשבונות חשמל של 2500 ש"ח. אז מדליקים פחות. ופחות.

אנחנו עשינו חושבים טוב, ערימות אקסלים של עלויות, השעות שממש נקפא למוות בבית, עדיפות ההשקעה בבידוד וכו'.

אז מניסיוני, גם כמי שגר בצפון, הבידוד הוא ההשקעה מספר 1. והוא רב עונתי.

בסלון יש קמין עצים אימתני שאחרי שעה-שעה וחצי (זמן שלוקח לכל אמצעי חימום), משתלט על ה-60-65 מ"ר שקרובים אליו ובחדרים יש רדיאטורים.

זהו.

חשבון החשמל נמוך, כל אמצעי חימום עצמאי בחדרים נפרדים אז לא צריך בהמות חימום, על עצים לקמין שילמתי 2400 ש"ח לפני 3 חורפים

ורק בחודש-חודשיים הקרובים אנחנו אמורים לסיים אותם.

אז אני לא יכול ללכת יחף בחורף. אבל גם לא קר לי ולא פירקתי משכורות על דברים שאפשר בלעדיהם.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

וחוץ מזה , קר לך ברגליים , תשקיע בבידוד ,שים גרביים !! (לרדבק יש אחלן אחלן גרביים עבות)

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
נכון, יש משמעות לחימום, אבל מי אמר שחימום תת רצפתי מחמם טוב יותר?

 

כיום אין שום אמצעי חימום שיכול לחמם בית שלם בצורה אחידה ויעילה כמו חימום תת רצפתי.

 

לנו אישית יש קמין והואט מחמם רק את האזור הקרוב שלו. בשטחי השירות (מסדרונות, חדרי אמבטיה, וכד') אלא אם אתה משאיר מספר מזגנים דולקים קבוע החימום התת רצפתי מנצח.

 

גם אם יונדאי גטס מתאים לצרכים, אפשר לקנות רולס רויס במקומו, אבל לא חיבים.

 

גם אם בידוד טוב של הבית יחד עם מיקום נכון של מזגנים מתאימים לצרכים, אפשר להשקיע בחימום תת רצפתי במקומו, אבל לא חיבים.

 

למשל לפי מה שכתבת, יתכן שאם תוסיף מזגנים לחימום, גם חדרים אחרים בבית יחוממו, ועדיין ההשקעה תהיה סבירה יחסית לחימום תת רצפתי.

פורסם

כמו שציינו פה רבים, חימום תת רצפתי לכל הבית זה בזבוז משווע. מאידך, להיט אדיר כשזה באמבטיה ואז גם אפשר לעשות את זה חשמלי ולא צריך תשתיות מי יודע מה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...