Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני מעוניין לקנות רכב, התקציב הוא בערך 55K

שמתי עין על הפורד מונדאו, יצא לי לעשות כמה סיבובים על מונדאו טיטניום ומאוד מאוד נהנתי.

כשחיפשתי ביד 2 ראיתי שיש המון דגמים ככה שזה ממש בלבל אותי, לפי התקציב הבנתי שזה יהיה שנתון 2008-2009.

עכשיו מה שאני כן יודע זה שאני רוצה את הדגם המפואר יותר, זה עם ההנעה בכפתור וכו'.

למיטב הבנתי זהו הדגם טיטניום, אני לא יודע אם יש גם בדגמים אחרים.

הרצתי חיפוש בפורום וראיתי הרבה שאומרים שכדאי לקחת את המנוע 2000 ולא את ה2300.

בכל מקרה הייתי שמח לייעוץ, בעיקרון מה שאני רוצה זה שיהיה הדגם המפואר, ודגם שיהיה הכי אמין בשנתונים האלו, אם יש בעיות עם כל מיני דגמים בשנתונים 08-09 בכל מיני חלקים, ואם יש דגם מפואר עם צריכת דלק טובה יותר הייתי מעדיף.

בגדול הייתי רוצה לשמוע איזה דגם הכי מומלץ, טוב, אמין ומאובזר בשנתונים 08-09.

תודה רבה :-o

פורסם

אין לך הרבה ברירות, בתקציב ובשנתונים שלך מדובר בדגם 2.3, ושני רמות גימור טרנד (בסיסית יחסית) וטיטניום.

פורסם
אין לך הרבה ברירות, בתקציב ובשנתונים שלך מדובר בדגם 2.3, ושני רמות גימור טרנד (בסיסית יחסית) וטיטניום.

יש בשנתונים הגבוהים יותר דגמים עדיפים הרבה יותר מהדגם טיטניום שעברו שינוי כל כך משמעותי ששווה להוסיף כדי להתקדם?

פורסם

רק להוסיף, אם אני לא טועה דגם האקובוסט הוצג ב2010 וברכבים מאותה שנה יש הבדל של כ30k במחירון בין ה2.3 (שעדיין מכרו ממנה באותה שנה) וה2.0.

פורסם
השינוי הוא במנוע וגיר וזה שינוי משמעותי מאוד, אבל גם מדובר ברמת מחירים אחרת לגמרי.

אם מדובר ברמת מחירים אחרת לגמרי אז אני כנראה אשאר בשנתוני 08-09.

בכל מקרה אז אני מבין שזה רק הטיטניום 2.3

אז באופן כללי ישנם דברים שכדאי לדעת/לבדוק על הדגם הספציפי הזה?

יש לו אולי מחלות כלשהם? חלקים יותר בעייתיים?

  • ספונסר פורום
פורסם

היי

קשה להצביע על מחלות מיוחדות. שים לב להיסטוריית טיפולים מסודרת, להחלפת רצועה בזמן ולתקינות הגיר האוטומטי.

אתה מוזמן אלינו לבדיקה וחוות דעת כשתמצא את המכונית שאתה רוצה וכמובן מוזמן להתייעץ בכל עת.

 

שמעון זוארץ

03-5333082

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אין במנוע הזה רצועה, יש שרשרת ואין צורך בהחלפה!

שים לב למערכת הקירור ותעקוב כל הזמן.

אני נוסע עם מערכת גז.

אחלה רכב.

×
×
  • תוכן חדש...