Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט - אספנות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, נתחיל מזה שאני לא פעיל בפורום "רכבי אספנות" בכלל (אולי לפעמים כצופה :-)) אבל רציתי לשתף אתכם ברכב אספנות פשוט יפה.

הדבר היחידי שאני יודע עליו זה שהוא שברולט. וזהו.

 

תהנו:

 

Photo 04-11-14, 09 56 51.jpg

Photo 04-11-14, 09 56 33.jpg

Photo 04-11-14, 09 56 33.jpg

Photo 04-11-14, 09 56 33.jpg

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם

אין לי מושג ירוק...

התמונה צולמה בסוכנות UMI בראשל״צ

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם
התמונה היפה שלך היא של "עולה חדש"

...

כך נראה האמתי שברולט 1957 שנוסע בכבישי הארץ מ 1957

סליחה, אבל מה זה קשור? ה"עולה חדש" הוא פחות בל-אייר מזה שיובא ב-57?

פורסם
סליחה, אבל מה זה קשור? ה"עולה חדש" הוא פחות בל-אייר מזה שיובא ב-57?

 

לעולה וותיקה יש ניחוח של פעם

לעולה חדשה יש ניחוח של כסף

פורסם (נערך)

מסכים איתך בהחלט!

אין כמו ההרגשה של רכב מקורי ששרד בארץ הקודש

ד"א שתיהם יפיפיות..

רק עכשיו שמתי לב שזה לא אותו דגם:?

השתי דלתות הרבה יותר יפה

עריכה אחרונה על ידי נדב50
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבל אייר של 55' הכי יפה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לעולה וותיקה יש ניחוח של פעם

לעולה חדשה יש ניחוח של כסף

כסף מריח אותו הדבר בכל העולם, תאמין לי. זה מה שאתה עושה איתו שמשנה.

 

מסכים איתך בהחלט!

אין כמו ההרגשה של רכב מקורי ששרד בארץ הקודש

...

אולי אם הרכב עבר איתך חיים שלמים מרגע נחיתתו באה"ק עד היום. מה זה משנה אם לצורך העניין קנית אותו ממישהו שקנה אותו ממישהו וכן הלאה?

 

להפך, יבוא רכבי אספנות בשנים האחרונות הוא הדבר הכי טוב שקרה לתחביב הזה. סוף סוף אפשר לראות פה רכבים שרק חלמנו עליהם כשהיינו ילדים, או שרק עשירים\מקושרים יכלו לאפשר לעצמם. אם לפני 15 שנה מישהו היה אומר לי שתהיה פה כמות כל כך גדולה של קורבטים (סתם דוגמא לשם הדיון), הייתי צוחק ממנו.

פורסם

צוחק מי שצוחק אחרון...

אני "היד השניה" בשברולט והיא אצלי כמעט חצי מזמן הכביש שלה, כלומר מעל 25 שנים. (חצי זמן הכביש 28.5 שנים).

שלמה דן גדרון

פורסם
התמונה היפה שלך היא של "עולה חדש"

[ATTACH=CONFIG]402471[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]402472[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]402473[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]402474[/ATTACH]כך נראה האמתי שברולט 1957 שנוסע בכבישי הארץ מ 1957

 

שוב ויכוח לשם ויכוח . מה יש לך נגד " עולה חדש " . עולה חדש פחות טוב מצבר ?

למיטב זכרוני אתה גם בעלים של "עולה חדש " אני בטוח שהוא לא פחות " אמיתי " מקדילאק שנסעה כל חייה על כבישי ארץ הקודש.

נראה שכיוון הרוח משפיע על הכתיבה שלך...

×
×
  • תוכן חדש...