Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוכנות "אוטו קטורת" ראשל"צ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראינו רכב שחיפשנו די הרבה זמן, הנמצא שם בסוכנות ואנחנו מתכננים לנסוע לשם מחר. הסוכנות רחוקה מאיתנו מאוד ולכן אנחנו מבקשים חוות דעת מלקוחות שביקרו במקום.

 

האם החבר'ה שם אמינים, מפוקפקים או שבכלל לא מומלץ להתקרב?

 

תודה מראש, שבוע טוב

ISRAEL ISREAL

פורסם

את המגרש הספיציפי אינני מכיר אבל בהכללה גסה מגרשי רכב הם לא בדיוק המקום המומלץ לרכישת רכב, וזה אנדרסטייטמנט.

אם בכל זאת אתם נעולים על רכישת רכב שנמצא במגרש אז:

א. מומלץ לעשות חיפוש בפורום.

ב. כבדהו וחשדהו. לא לכבות שום נורת אזהרה שעולה בתהליך בדיקת הרכב.

 

מגרשים צריכים להרוויח פעמיים, גם בעת הקנייה וגם בעת המכירה. לרוב רכב שיגיע למגרש פרטי הוא רכב בעל עבר בעייתי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לבוא חשדנים במיוחד. זה הכל.

 

ברמת העיקרון רכישת רכב ממגרש מהסוג הנ"ל היא הרכישה המומלצת פחות, אם כי אין סיבה להמנע ממנה לחלוטין.

 

רכבים מגיעים למגרשים האלה דרך מספר מקורות, חלקם לגיטימיים וחלקם מפוקפקים:

 

א. רכבי טוטאלוסט משוקמים של חברות הביטוח.

ב. רכבי "אאוטלט" של חברות הליסינג - אחרי תאונה או ק"מ גבוה או שניהם יחד.

ג. אנשים פרטיים שעשו טרייד אין בתוך המגרש עצמו.

ד. רכבים מעוקלים שנרכשו דרך ההוצאה לפועל.

 

 

ברמת העיקרון, המאסה של הרכבים היא מסוג א + ב, ולא ג + ד. זו הסיבה שאתה צריך להיות חשדן במיוחד.

 

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

רק השם שלהם נשמע חשוד (מי קורא למגרש "אוטו קטורת"?)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
רק השם שלהם נשמע חשוד (מי קורא למגרש "אוטו קטורת"?)

 

זה מהשמות האלה שמחליפים כל חודש ואז אם יש בעיה זה לא הם זה הבעלים הקודם (אוטו באנג )

פורסם

נראה לי עזרתי פה לאיזה בחור שחיפש הרבה זמן סאניואנג רודיוס במצב טוב ולא מצא,בסוף מצא אצל האוטו קטורת האלה אבל היא הייתה שבורה מהתחת למרות שהתחייבו שהיא פשוט בובה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

לא מכיר את המקום הספיציפי אך קנייה מטרייד אין מסודר יכולה להיות אפשרות לא רעה עם יתרונות כמו:

מלאי רכבים גדול במקום אחד, התחייבות על מצב הרכב, אחריות מסוימת על הרכב לאחר הקנייה, מימון ואפשרות טרייד אין על הרכב שלך.

פירוט על קנייה מטרייד אין כאן

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שאלה ?

בהנחה שהרכב חדש ועבר תאונה אבל נמכר בחצי מחיר בגלל פגיעה בשלדה או משהו דומה ...

עדיין לא שווה לרכוש ? ראיתי טיוטה יאריס 2014 שנמכרת שם ב 35K ש"ח עם 11K קילומטר

נשמע מציאה על פניו , ברור לי שמבחינת ערך הרכב יש ירידה משמעותית אבל מבחינת הרכב זה בעייתי ? לא בטיחותי וכו ...?

אם אני לא מתכנן למכור שווה לקנות רכב מסוג כזה ...?

תודה מראש ...

  • אחראי פורום
פורסם

לא להתקרב גם לא בחינם.

רכב עם פגיעה קשה גורר השפעות על ההיגוי, בלימה ותפקוד מערכות בטיחות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אתה מאמין שיש סיבה לירידת הערך ולא רק קצת באסה בשיחות עם חברים שתספר להם שהרכב עבר תאונה?

 

אוטו זה ברזל. ברזל שמתעקם, לא משנה כמה תנסה, תנסר, תעקם ותרתך לא תחזיר אותו לחוזק המקורי שלו ובתאונה הבאה שלא תהיה, נוסעי הרכב יהיה הרבה יותר בפגיעים.

 

תוסיף את מה שרשמו מעליי ותחליט לבד.

×
×
  • תוכן חדש...