Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כשתעוף מהאופנוע אל מתחת לגלגלי הסמי טריילר, יש סיכוי שעם קסדה סגורה יקל על הפתלוג לזהות אותך.

 

 

באמת, כותבים כאן אנשים שמרצונם החופשי נמצאים בקבוצת סיכון מהיותר מבהקות בכל הקשור לפציעות או חלילה מוות.

על ימין ועל שמאל מסבירים למשתמשים חדשים כי אין תחרות להרגשה של החופש והאנדרנלין הטמונים ברכיבה, וכי הרגשה זו שווה את הסיכון.

אבל כשזה מגיע להבדל בין קסדה סגורה לפתוחה אתם נזכרים בבטיחות?

צביעות או טמטום אני באמת לא יודע להחליט.

הסיכון טמון בעצם ההחלטה לרכב, הסיכון הנוסף ברכיבה עם קסדה נפתחת זניח.

 

לעצם השאלה, קסדה נפתחת פחות בטיחותית (ועוד כמה חסרונות), אבל אם אתה רוצה את ההרגשה של הרוח בפנים, סיגריה תוך כדי רכיבה או לא יודע מה, כדאי שתשקול אחת. וכן זה יותר מסוכן.

סקוטר, עם אתה רוצה רוח על הפנים.. אתה יכול פשוט לפתוח את המשקף בקסדה הסגורה, זה עדיין יותר בטיחותי.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
סקוטר, עם אתה רוצה רוח על הפנים.. אתה יכול פשוט לפתוח את המשקף בקסדה הסגורה, זה עדיין יותר בטיחותי.

אני כמעט תמיד רוכב עם משקף פתוח.

ובדיוק כמו שאמר הקרנף; מתאים לך, בא לך - לך על זה.

 

רק תהייה מודע.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

אם תשים לב חלק ניכר מהמגיבים לא ענה לעניין. שאלת , כך נדמה לי, לעניין קסדה נפתחת. זאת אומרת, קסדה שלמה, עם מגן סנטר, שניתן לפתוח אותה כדי לנהל שיחה עם שוטר תנועה או כדי שהמאבטחים יזהו אותך בלי צורך להוריד קסדה.

קסדה כזאת שימושית בעקר לעצירות קצרות ברכיבות ארוכות. לרכב אתה במצב פתוח די מטופש ואפילו מסוכן.

אז מה התשובה: קנה לך קסדה נפתחת, שלמה, ורכב תמיד כשהיא במצב סגור.

לכל האחרים: מומחי פה ולסת ממליצים על קסדות פתוחות כי לרובם יש משכנתה, הם צריכים להחליף את הרכב ולנועזים שבהם יש גם אופנוע שהאחזקה שלו יקרה. מה הם יעשו אם יהיו מובטלים?

אבל מי שאמור לשלם לרופאים שישקול אם לא עדיף לו לשמור על החלקים הפרטיים שלו אצלו במצב תקין.

ועוד מילה: אם נועזות = טיפשות, מדוע שלא תעברו לרכיבה בעיניים עצומות. שיא המתח וגם יש סיכוי טוב לאירוע מרתק .......

שבילאות פעילה זה העניין

טיולי השבילים של מועדון האופנועים כל שבת שניה בחודש עדכונים באתר המועדון

פורסם
אם תשים לב חלק ניכר מהמגיבים לא ענה לעניין. שאלת , כך נדמה לי, לעניין קסדה נפתחת. זאת אומרת, קסדה שלמה, עם מגן סנטר, שניתן לפתוח אותה כדי לנהל שיחה עם שוטר תנועה או כדי שהמאבטחים יזהו אותך בלי צורך להוריד קסדה.

קסדה כזאת שימושית בעקר לעצירות קצרות ברכיבות ארוכות. לרכב אתה במצב פתוח די מטופש ואפילו מסוכן.

אז מה התשובה: קנה לך קסדה נפתחת, שלמה, ורכב תמיד כשהיא במצב סגור.

לכל האחרים: מומחי פה ולסת ממליצים על קסדות פתוחות כי לרובם יש משכנתה, הם צריכים להחליף את הרכב ולנועזים שבהם יש גם אופנוע שהאחזקה שלו יקרה. מה הם יעשו אם יהיו מובטלים?

אבל מי שאמור לשלם לרופאים שישקול אם לא עדיף לו לשמור על החלקים הפרטיים שלו אצלו במצב תקין.

ועוד מילה: אם נועזות = טיפשות, מדוע שלא תעברו לרכיבה בעיניים עצומות. שיא המתח וגם יש סיכוי טוב לאירוע מרתק .......

ידידי השבלאי

אתה בוודאי מודע לכך כי קסדה נפתחת במצב סגור פחות בטיחותית מקסדה מלאה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

ועוד מילה: אם נועזות = טיפשות, מדוע שלא תעברו לרכיבה בעיניים עצומות. שיא המתח וגם יש סיכוי טוב לאירוע מרתק .......

אני גם מציע לך תמיד אבל תמיד לרכב עם מגפי מגן ביומיום - בתור אחד שסבל משבר פתוח בקרסול אני יכול להגיד לך שככה הוא היה נמנע...

 

אה וגם תמיד ביום יום עם חליפת עור מלאה - חבר קרוב שלי עבר השתלה של בשר שנלקח מהתחת שלו כי הו לבש רק ג'ינס כשהחליק...

 

רוצה עוד דוגמאות?

אין שום ערובה שבקסדה זו או אחרת אם יהיה נזק הוא יהיה יותר קטן, אתה מדבר על הסיכויים (סיכונים) חלק מאיתנו חי איתם יום יום כבר שנים.

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם
ועוד מילה: אם נועזות = טיפשות, מדוע שלא תעברו לרכיבה בעיניים עצומות. שיא המתח וגם יש סיכוי טוב לאירוע מרתק .......
אני גם מציע לך תמיד אבל תמיד לרכב עם מגפי מגן ביומיום - בתור אחד שסבל משבר פתוח בקרסול אני יכול להגיד לך שככה הוא היה נמנע...

 

אה וגם תמיד ביום יום עם חליפת עור מלאה - חבר קרוב שלי עבר השתלה של בשר שנלקח מהתחת שלו כי הו לבש רק ג'ינס כשהחליק...

 

רוצה עוד דוגמאות?

אין שום ערובה שבקסדה זו או אחרת אם יהיה נזק הוא יהיה יותר קטן, אתה מדבר על הסיכויים (סיכונים) חלק מאיתנו חי איתם יום יום כבר שנים.

:mm_yeah:

משום מה הדיון הזה מזכיר לי דיון האם צריך למרוח קרם הגנה לפני שחיה עם פרינאות.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

הדיון הזה ממש מיותר...

אין לאף אחד ספק שקסדה שלמה בטוחה הרבה יותר מקסדה נפתחת, בהפרש שבטוח שווה את ה"מאמץ".

אלא אם אתה רוכב על טוסטוס בקיבוץ, קח קסדה מלאה.

dirty old man

need love too

פורסם
הדיון הזה ממש מיותר...

אין לאף אחד ספק שקסדה שלמה בטוחה הרבה יותר מקסדה נפתחת, בהפרש שבטוח שווה את ה"מאמץ".

אלא אם אתה רוכב על טוסטוס בקיבוץ, קח קסדה מלאה.

אבל גם אוטו יותר בטוח מאופנוע,

למה שלא תמליץ לנו לעבור לאיזו סקודה בטוחה, נוחה, נעימה ומשעממת?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
הדיון הזה ממש מיותר...

אין לאף אחד ספק שקסדה שלמה בטוחה הרבה יותר מקסדה נפתחת, בהפרש שבטוח שווה את ה"מאמץ".

אלא אם אתה רוכב על טוסטוס בקיבוץ, קח קסדה מלאה.

טוסטוס בקיבוץ.. וואו.. מזכיר לי נפלאות.. עוד לפני האופנוע.. והטרקטורון..

תתפלאו מה פיאג'ו סי במצב של כלב מת יודע לעשות...

ווילים, צלחות... והחולירע גם פצע אותי...

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

האמן לי סע עם קסדה סגורה וזהו תבחר קסדה איכותית ונוחה ולא תצטער הכסף פה לא צריך לשחק תפקיד

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

פורסם
האמן לי סע עם קסדה סגורה וזהו תבחר קסדה איכותית ונוחה ולא תצטער הכסף פה לא צריך לשחק תפקיד

פעם בהזדמנות תלמד אותי איך חיים בלי שהכסף משחק תפקיד.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
פעם בהזדמנות תלמד אותי איך חיים בלי שהכסף משחק תפקיד.

It's pretty clear that you're in this state of mind that you're shooting all kind of posts with this attitude of someone that has been there, done that and acts like he's half suicidal

:roll:

 

Well, sorry dude, I couldn't care less for your advice... there's a saying about helmets - if you have a 10 Dollar head you buy yourself a 10 dollar helmet, and you're free to take it and understand it however you wish to

 

.Moti

פורסם
פעם בהזדמנות תלמד אותי איך חיים בלי שהכסף משחק תפקיד.

אני לא צריך ללמד אותך אבל בבטיחות אין משחק אין קסדה לא רוכב נקודה .

למות בשביל שטות מבחינתי לא שווה לפחות לנסות להגן את המינימאלי ....:)

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

פורסם

בכל הקשור לבטיחות אין יתרון לקסדות של 4,000 - 5,000 ש"ח על פני קסדה של 1,000 ש"ח.

 

אני לא מכיר גישה לחיים של לחיות בלי חשבון, גם לא במה שקשור לבטיחות. לקנות קסדה ב 5,000 ש"ח כי בפורום מישהו אמר שלא חוסכים בקסדה משמעותו שיש לך פחות כסף לצמיגים, וצמיג זה לא בטיחות?

 

לכן שאלתי איך חיים בלי חשבון.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...