Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הוחלף מחזיר שמן קדמי עקב נזילה קטנטנה, שאפילו לא טפטה לרצפה.

 

בתור תחזוקה מונעת החלטתי להחליף.

 

כלים: בוקסה 21מ"מ , ראצט 3/8 לשחרור המותחן של הטיימינג-.

 

מצרכים : מחזיר שמן קדמי מקורי 164 ש"ח! בורג פולי קראנק חדש- מכיוון שהמקורי הוא TTY .

49 ש"ח מקורי.

 

יש לנעול את הקראנק-אני ביצעתי זאת עם לום, וכמובן מאריך לראצ'ט על מנת להשיג יותר מומנט.

 

על הדרך גם הוחלפו הנורות בקונסולה ללדים כחולים :shock:

 

נ.ב -

יש לפרק את כל דיפוני הפלסטיק מעל הגלגל ומאחוריו, בוקסה 7 מ"מ

20141011_103243.jpg

20141011_104146.jpg

20141011_121703.jpg

20141011_131639.jpg

20141010_201155.jpg

פורסם

היי, סחטיין על העבודה,תוכל לפרט איזו נורות החלפת?לפי התמונה אני מנחש שמדובר רק באלו של המזגן,

ואם כן איזו סוג נורות ואיך מגיעים אליהם?

פורסם

גם של בורר הילוכים, צריך לפרק את כל הדש בורד.

 

בגדול, מדובר בלדים T5w .

 

במודל 2003 זה בתוך בית משלו, בישנים יותר מדובר בנורה קטנטנה "אורז" .

פורסם

אם זה כמו ב95׳ ואני מאמין שכן, לפרק דש זה לא מסובך.

קצת סבלנות ועדינות והוא חוזר כמו חדש.

אין מה לפחד.

 

אכן אצלי זה נורות "אורז", החלפתי גם לפאנל מזגן וגם לרדיו המקורי.

 

בורר הילוכים, זה נורה אחת וסיב אופטי או שזה כמה נורות?

(כי ב95׳ האמריקאים נדלקו על רעיון הסיב אופטי)

פורסם

זה לא בדיוק סיב, זה פס פלסטיק עם צד אחד שקוף וצד שני מוליך אור כזה.

 

קיים בכל מקום: לוח שעונים, פאנל מיזוג, רדיו מקורי, מפסקי חלונות (ה4 המרכזיים, מוארים ע"י לד אחד).

×
×
  • תוכן חדש...