Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפשפו לי את הטמבון, מה לעשות ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עוד כמה "עצות" מוצלחות כאלו והאנושות הולכת קיבינימאט, מה הוא ירוויח באלימות מעבר לתיק פלילי במשטרה על תקיפה?

 

לצערי זאת האופציה היחידה במדינה שלנו.

פורסם
בגישה הזאת ניתן לומר:

"עין תחת עין ,טמבון תחת טמבון"

 

חברים באלימות ואיומים אני לא מתכוון לנקוט, זה מעצבן אבל יש לי גבולות וזה לא יספק אותי כי בסופו של דבר האוטו חשוב לי ולא הכל המסביב, מה גם שהאוטו שלו כולו במכות ושפשופים וזה לא באמת מזיז לו כנראה וישנם מכות על הדלתות שנראות כאילו מישהו פשוט בעט לו באוטו וזה הגיוני כי נראה שהוא שרט הרבה אנשים לפניי.

הייתי במוסך פחחות אחד והוא אמר שזה יעלה 200 שקל, אני לא יודע עד כמה מקצועי המוסך, אשמח לקבל עצות לפחח מקצועי באזור ראשל"צ שיודע לסדר את זה כמו שהיה, בלי סימנים שהיה שם שפשוף.

פורסם

רק בגלל שהנבלה מכחיש הייתי פונה לביטוח ולאחר מכן תביעה במידת הצורך.

בהצלחה.

בקיצור תערב את הביטוח שלך בשביל אתה משלם להם כסף.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

השאלה מה יצא מזה ? הרוב אמרו לי שלא כדאי כי זה עלול לעלות לי את הפרמייה בשנים הבאות, ואיך אני יכול להוכיח שזה הוא, אמנם יש לי תמונות של המכונית שלי ושלו אבל זה לא שהאוטו שלו עומד בתוך הטמבון שלי, הוא שפשף ואז נכנס ופשוט החנה קרוב ממש לידי אבל הוא יכול לטעון שהצבע הלבן שלי זה מרכב אחר והצבע שלי קצת יש שלו, זה מרכב אחר. אין לי סרטון שמצולם בו ממש איך הוא משפשף

פורסם

זה שהוא מכחיש לא מסתדר עם העובדה שהוא נתן לך פרטים של הביטוח.

זה שפרטי הביטוח שלו הגיעו אליך די מסגיר אותו. תנסה, אין לך מה להפסיד.

את הפרמיה שלך זה לא יעלה, אתה תובע ביטוח של הצד הפוגע לא שלך.

פורסם

אבל הוא רוצה את הפרטים שלי כי הוא טוען שהביטוח שלו דורש אותם, זה אומר שהוא מתכוון להפיל עלי הכל ולטעון בכלל שאני שפשפתי אותו לא ?

פורסם

הביטוח שלו אכן יכול לדרוש אותם, במקרה של לנסות להכניס אותך למוסך הסדר שלהם ולחסוך עלויות, מס' חברות ביטוח עושות זאת אם לא כולם. השאלה היא , מה הכוונה מאחורי הדרישה. בכל אופן אני מקווה שידעת את הביטוח שלך על התאונה לפני כן, אך אם הוא הולך להכחיש או להפוך את הנזק כלפיך, בהחלט מדובר במצב שסביר להניח יגיע לתביעות קטנות בבית משפט.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט


×
×
  • תוכן חדש...