Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
LOL

המוצר הזה ספציפית עולה הרבה הרבה מעל מהמחיר שלו בחול זה לא דוגמא נכונה

( אבל זה מה שקורה שרק אוטופרט מיבאים אותו לארץ )

 

אני זוכר שמגבר הזה עלה בין ה300-400 דולר באייבי...

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מי מתנדב לעשות סקר, כפי שהצעתי ?

 

לקחת מספר חברות, מוצרים מקבילים כגון הגברות .. ולהשוות אותם לחול ?

אני אישית ממליץ על ה ROCKFORD 501DB אני חושב שהוא ישבור את הקרח

;)

קדימה....

פורסם
אבל אני נותן לך דוגמה של יבואן אמתי של פיוניר בידיוק כמו אוטופרט תיראה איזה מחירים יש להם!!
אני אמרתי שעוזי רדיו יותר טובים מפיונר ?

אבל המחירים של עוזי רדיו לא משפיעים על כול המחירים של פיונר בארץ !

לאומת אוטופרט שהמחירים שלהם מאוד משפיעים

אדי על מי אתה בא להגן פה ?

רציני ? למה אתה לא יכול לקבל שאוטוםרט פאקין דופקים מכירים לא הגיונים! ( באחוזים)

פורסם

תרגעו קצת עם הצ'אט.

מתן, אני אומר לך בכנות אן לי מושג אם התמחור טוב או לא פשוט כי אני לא ממש מתמצא במחירים.

אם אתה משווה לפיוניר אתה צריך להסתכל על מוצרים שמיובאים ע"י עוזי רדיו בלבד ולא על מכשירי הפרמייר שמיובאים ביבוא מקביל.

ככל הידוע לי התמחור שלהם לא גבוה ביחס לשוק אבל את ההשוואה אתה יכול לעשות בעצמך ואינך זקוק לי (תעשה את מה ששי אמר).

כמו כן יכול להיות מצב שהחנויות מקבלות את המוצר בתמחור הוגן ומוכרות אותו ברווח גדול מאוד משום שקל יחסית למכור את המותג רוקפורד.

פורסם
אייבאי זה לא דומגא בפעם ה 100

ובטח נפלת על מכירה של בנאדם מחפש פראייר

עוד פעם אתה מפיל את עצמך....אין לי כבר כוח להסביר לך....

 

 

 

אני קניתי את המגבר של באייביי במחיר של 170 דולר באותה תקופה שהוא עלה פה 2700 שקל

 

אז אני פרייאר תגיד לי?

 

קנית פעם משהוא מי שם??? אם לא זה למה אתה סתם מדבר שטויות...

 

 

ד''א

 

 

עכשיו לדעתי הכיי כדאי ליקנות מאייבי כי הדולר ממש נמוך...

פורסם
עוד פעם אתה מפיל את עצמך....אין לי כבר כוח להסביר לך....

 

 

 

אני קניתי את המגבר של באייביי במחיר של 170 דולר באותה תקופה שהוא עלה פה 2700 שקל

 

אז אני פרייאר תגיד לי?

 

קנית פעם משהוא מי שם??? אם לא זה למה אתה סתם מדבר שטויות...

 

שילמת איזה שהוא מס מעבר למחיר של המוצר?.

פורסם
עוד פעם אתה מפיל את עצמך....אין לי כבר כוח להסביר לך....

 

 

 

אני קניתי את המגבר של באייביי במחיר של 170 דולר באותה תקופה שהוא עלה פה 2700 שקל

 

אז אני פרייאר תגיד לי?

 

קנית פעם משהוא מי שם??? אם לא זה למה אתה סתם מדבר שטויות...

אדי מה אתה רוצה ?

אני אמרתי משהו רע על איבאיי ?

מקום ממש טוב לקנות דברים רק אמרתי שדוגמא שאתה נתת למגבר שעולה 300-400 דולר הוא היה מקרה יקר מאוד שהבנאדם חיפש פראייר

 

ואתה רואה למה אני מתכוון אתה אומר שאני מפיל את עצמי ואתה עושה את זה לעצמך עם בארץ הוא עלה 2700 שקל איך זה נראה לך ?

זה מחיר הגיוני !?!?!?

פורסם
אדי מה אתה רוצה ?

אני אמרתי משהו רע על איבאיי ?

מקום ממש טוב לקנות דברים רק אמרתי שדוגמא שאתה נתת למגבר שעולה 300-400 דולר הוא היה מקרה יקר מאוד שהבנאדם חיפש פראייר

לא נכון, זה המחיר שלו עד כמה שזכור לי.....

פורסם
אז איך שם סאב של רוקפורד עולה 129 דולר

ופה בארץ אותו סאב בדיוק עולה 1760 שקל ?!

מרגיז אותי איזה מדינה לא מפותחת אנחנו בכול הדברים באלה !

כך מחשבון ונחשב ביחד.

עלות סאב: $130

הובלה מחו"ל: $50

מיסי קניה 15%: $27

מע"מ 17%: $34

עמלות העברת כסף לחו"ל וביטוח: $30

סה"כ: $270

$270 כפול 4.4 ש"ח = 1,200 ש"ח

תוסיפו תיבה, חיווט וטרמינלים בעלות של 350 ש"ח והגעתם לסכום של 1,550 ש"ח.

 

מה עם הסאב אינו חדש או ינזק בהובלה? אחריות של שנה לא שווה כסף?

במקומות אחרים ניתן להשיג בפחות מ-1,760 ש"ח.

המסקנה: לא שווה לקנות בחו"ל

פורסם

אם עושים זאת בדרך שלך ציון, כניראה שלא כדאי ..

אם תעשה זאת בדרך שהחבר"ה פה עושים זאת , תגלה שמחירים צונחים ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...