Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב תראה השינוי בין זה לזה מהירות כוח שליטה ולמעט מזה כמו שנאמר ביטוח יקר יותר הוצאות קטנות יותר זה לעומת אופנוע

 

הרי ברור שיש הבדל עצום!!!!

גם אני לא אוהב קטנועים הם משוגעים על כל הראש חחחחח

הם נכנסים ויוצאיים כמו מטורפים בעיר אומנם זה יתרון ברור על אופנוע אבל...

שימרו על עצמכים התציאונות הקשות הם אצל קטנוע

 

:shock::twisted:

כל כך הרבה קשקושים בהודעה אחת לא ברורה.עשה טובה - לפני הלחיצה על כפתור ה"שלח", תן מבט נוסף בהודעה שהקלדת ובדוק שההודעה מנוסחת בצורה שניתנת לקריאה והבנה ולא פחות חשוב,לא מלאה בשטויות ואי דיוקים.
פורסם
כל כך הרבה קשקושים בהודעה אחת לא ברורה.עשה טובה - לפני הלחיצה על כפתור ה"שלח", תן מבט נוסף בהודעה שהקלדת ובדוק שההודעה מנוסחת בצורה שניתנת לקריאה והבנה ולא פחות חשוב,לא מלאה בשטויות ואי דיוקים.
:mm_yeah:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

×
×
  • תוכן חדש...