Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

חבר שלי קיבל לביתו זימון למשפט בשל נסיעה של 44 קמ"ש מעל המותר. ברצוני לשאול האם קיים כאן מישהו בעל ניסיון שיכול לומר האם יש סיכוי להפוך את ההזמנה לקנס??. מה העונש החמור ביותר ששופט יכול לגזור עליו בבית המשפט ובכלל מה כדאי לעשות?

 

תודה

פורסם

הוא קבל שלילה במקום ע"י קצין לחודש?

איפה זה היה בעיר? מחוץ לעיר?

נתפסתי בזמנו נוסע בעיר 56 מעל המותר, הייתי בשלילה חודש ו750 ש"ח כנס.

סגרתי את הענין עם התובעת ולא נכנתי למשפט...

תשיגו את המספר של התובע המשטרתי, ותנסו לסגור את זה איתו, חודש שלילה הוא יעשה100%

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

42 קמ"ש מעל למותר. 800 ש"ח קנס. ללא שלילה בפועל. רק על תנאי. ללא עו"ד.

 

הסוד טמון... בהרשאות העבר...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
42 קמ"ש מעל למותר. 800 ש"ח קנס. ללא שלילה בפועל. רק על תנאי. ללא עו"ד.

 

הסוד טמון... בהרשאות העבר...

 

יש רק הרשעה מלפני 5 שנים וזהו. איך אתה כל כך באטוח לגבי התוצאה האמורה?

פורסם
הוא קבל שלילה במקום ע"י קצין לחודש?

איפה זה היה בעיר? מחוץ לעיר?

נתפסתי בזמנו נוסע בעיר 56 מעל המותר, הייתי בשלילה חודש ו750 ש"ח כנס.

סגרתי את הענין עם התובעת ולא נכנתי למשפט...

תשיגו את המספר של התובע המשטרתי, ותנסו לסגור את זה איתו, חודש שלילה הוא יעשה100%

לא קיבל שום שלילה במקום וזה היה באלוף שדה = מחוץ לעיר לדעתי

פורסם

אפשר לנסות.

 

 

לשלוח מכתב לתובע המשטרתי, לספר שאתה נהג זהיר ממש חיים הכט למופת בנוסף אישתך בהריון ואתה מטופל ביתומים ובלה בלה בלה ולבקש להמיר את הדו"ח לאזהרה או לחלופין לקנס נמוך. רוב הסיכויים שתסורב אבל מה איכפת לך לנסות.

 

בכל מקרה במכתב אסור לך להודות באשמה ולא להתכחש לה פשוט לעקוף את עניין ההודאה / הכחשה באלגנטיות.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...