Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ישנם פה אנשים שיש ברשותם פאנלים פשוטים , שמשתמשים בהגברה הפנימית, ובהגברה חיצונית יחד ?

לדוגמא,4 רמקולים דרך ההגברה הפנימית, וסאב עם הגברה חיצונית ?

 

רציתי לדעת איזו השלכות יש, על יציאת ה PREAMP של המכשיר, כשההגברה של המכשיר ניכנסת למצב "הגנה" כשהיא מתחממת, מתאמצת, וכו....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

כמובן, זה נפוץ מאוד בפאנלים העממיים שמשתמשים בכל ההגברה שלהן.

הם מתחממים מהר מאוד...

על איזה פאנל מדובר אצלך?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אולי 2 ערוצים לא מהווה עומס עליו .. אולי הניצול של מה שאתה מגביר, לא מאמץ אותו .. וכו ..

יכולות להיות כמה סיבות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

משנת 95 ועד 2003, לא השתמשתי במגבר לרמקולים, אלא רק על ה HU.

נעזרתי ב HU של כמה חברות:

JVC

קנווד

פיוניר

נקאמיצ'י

וגם חברות זבל בשלבי מעבר מאחד לשני...

 

לעולם לא נכנסו למצב הגנה, ולעולם לא ריצדו לי.

אני מאמין כי התקנה טובה של HU מהיסוד ומעלה - לא תשאיר לאף אחד מקום לספקות.

 

גל

פורסם
משנת 95 ועד 2003, לא השתמשתי במגבר לרמקולים, אלא רק על ה HU.

נעזרתי ב HU של כמה חברות:

JVC

קנווד

פיוניר

נקאמיצ'י

וגם חברות זבל בשלבי מעבר מאחד לשני...

 

לעולם לא נכנסו למצב הגנה, ולעולם לא ריצדו לי.

אני מאמין כי התקנה טובה של HU מהיסוד ומעלה - לא תשאיר לאף אחד מקום לספקות.

 

גל

כנל.

 

בחיים שלי פנל לא נכנס למצב הגנה. הפעלתי בעבר על הרדיו דיסק שלי 4 6X9 על היציאות האחוריות

ו2 קדמיים עם טויטרים על היציאות הקדמיות. שהוא רק הגיע אליי חדש.

 

התחמם כן. כול הזמן. חייב להתחמם גם אם לא מחברים לרדיו דיסק רמקולים. הנצילות של הרכיבים לא 100% וגם לא 90%. פחות. אז ההפסד כוח מתבטא בחום.

 

תמיר

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אני לא מאמין שזה קשור להתקנה, זה בסך הכל פאנל.

 

אני יותר מאמין שזה לאופן השמיעה, וההתפשרות על להגיע איתו לעיוותים מסוימים.

 

אני יכול להעיד בכיף על כמה וכמה פאנלים שבאים עם האוטו, מרכבים של חברים שלי.

שניכנסים לאחר שעתיים- שעתיים וחצי של עבודה, עם קצת עיוותים להגנה.

 

ההגנה המדוברת, זה "הרעש" שהם מוציאים, מעיין צלילים מעוותים כאלה, בווליום נמוך.

 

לקנווד ספציפית אני יכול להעיד על 4 דגמים שונים, מה2014 עד ל2023 ששמעתי אותם בפעולה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם כך פשוט הבאתם אותם למצב מקסימלי...

(מצב שלא הייתי מביא שום רכיב ברכב)

אחרת - לא צריכה להיות בעיה עם ה HU.

פורסם

לא טענתי אחרת.

אך זה אפשרי, וזה קורה.

 

והשאלה עדיין עומד בעינה, מה קורה ליציאת ה PREAMP, במצב של הגנה.

האם גם היא שולחת עיוותים?

לPREAMP יש קשר ישירת למעגל ההגנה הזה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קרה לי שהמערכת ברכב הישן של אחי, לפני שגנבו לו אותו, נכנסה לי למצב של הגנה...

 

הרכב היה פורד פוקוס חדש מודל 2003 לכן ההתקנה היתה טובה כי הוא הגיע מהחברה עם הרמקולים המקוריים וגם הרדיו דיסק של סוני שחכתי את הדגם הגיע מהחברה...בלי מגבר ובלי סאב רק 4 רמקולים מקוריים של פוקוס, נכנס לי למצב הגנה כל פעם שהיתי שומע בווליום גבוה אחרי בערך 15 דק' הוא נכנס למצב הגנה....ממש מעפן וממש מבאס

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

כן, ספציפית עם המערכת של הפוקוס 2003 יש לי ניסיון, לא זכור לי אם היה שמה סוני, אך אם זה הסטנדרט אז כניראה שכן.

 

ואכן היתה מתחממת דיי מהר..

 

גם הפאנל של ההונדה החדשות, אם אני לא טועה היה דומה.. (אם זיכרוני אינו מטעה אותי)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

MIKMIK

האמת היא שהרכב של אחי היה מליסינג והפוקוס לא מגיעה עם סוני אבל אצלו היא הגיעה עם סוני..

וכך גם כל רכב בחברה שלו...החברה מחליטה אם היא מעונינת להוסיף את זה או לא, חבר אחר שלי בחברה אחרת קיבל KENWOOD, לכן אני חושב שהפוקוס לא חייב להגיע עם סוני.

בכל אופן חרא מערכת הסוני הזאת נכנסה להגנה כל פעם שהפעלתי אותה ל15 דק' בווליום גבוה..(אפשר לחשוב כמה גבוה בלי הגברה....)

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

מצב הגנה- אין סיגנל יוצא ביציאות קדם מגבר.

במצב שההגנה לא עובדת, אך ג'וק הגברה סופי מקוצר, ההגברה של חיבור ישיר לHU לא תעבוד,

יציאות פרה יעבדו.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו הדבר ?

המצב הגנה שאתה מתאר, זה המצב הגנה ששומעים סאונד "מלוכלך" ונמוך, מהרמקולים שמחוברים למגבר הפנימי ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...