Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניינת לקנות רכב קטן, האם ניתן לומר לי מה הרכב החסכוני ביותר בדלק, באמת, כי ראיתי בפרסומים שקיה הכי חסכונית אבל בפורומים אומרים שזה שקר.

פורסם

לפי הבדיקות שאני עשיתי באופן אישי הכי חסכונית בגרסה הידנית זאת הסקודה סיטיגו/סיאט מיי ואחריה יונדאי i10.

באוטומט אף אחד מהרכבים הקטנים לא באמת חסכוני, למעט הגרסאות הרובוטית של הסיאט והסקודה אבל הן לא באמת אוטומטיות וגם לא באמת אפשר לנהוג בהן. באוטומט הבחירה הכי חסכונית היא מיצובישי ספייס סטאר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

פרסמת במקום לא נכון, יש לך קטגוריה "יעוץ ברכישת רכב".

קחי בחשבון שיש עוד שיקולים נוספים ברכישת רכב חוץ מחסכון בדלק, גם אני חשבתי בהתחלה שאני רוצה את הרכב הכי חסכוני שיש ורק יביא אותי מנקודה A לנקודה B

אוטו-מאניה :-)

פורסם (נערך)

אחת החסכוניות שיש בפועל (בלי להיכנס למכוניות היברידיות יקרות) היא הסיטרואן C1 אוטומטית 1.0L

מבדיקה אישית ומדוקדקת היא מגיעה לכמעט 1:20 בנסיעה בין-עירונית וקצת פחות מ-1:17 בנסיעה של 60% בינעירוני + 40% פקקים כבדים.

מדובר על צריכה בפועל שמדדתי כמה וכמה פעמים בנסיעות בקו ב"ש-הרצליה / ב"ש-יבנה / ב"ש - ערד.

 

לדעתי יש מעט מאוד רכבים במחיר שלה שמגיעים לצריכת דלק נמוכה כל כך בפועל.

מרגיש כאילו מחוון הדלק "תקוע" והיא נוסעת על אדים.

 

באתר הזה אפשר לסדר את התוצאות בכל קטגוריית רכב לפי צריכת דלק בפועל.

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp

די מדוייק ויש שם גם נתונים טכניים רבים, מחיר ודירוג (שלא תמיד אני מסכים איתו ורק לדגמים חדשים)

 

את יכולה לראות ברשימה שה-C1 הרובוטית היא הזולה ביותר עם גיר אוטומטי בקטגוריית החסכוניות.

מניסיון רכב חמוד מאוד ושימושי להפליא - היה למכירה אבל בסוף אנחנו משאירים אותו אצלנו...

עריכה אחרונה על ידי gillz
פורסם
לפי הבדיקות שאני עשיתי באופן אישי הכי חסכונית בגרסה הידנית זאת הסקודה סיטיגו/סיאט מיי ואחריה יונדאי i10.

באוטומט אף אחד מהרכבים הקטנים לא באמת חסכוני, למעט הגרסאות הרובוטית של הסיאט והסקודה אבל הן לא באמת אוטומטיות וגם לא באמת אפשר לנהוג בהן. באוטומט הבחירה הכי חסכונית היא מיצובישי ספייס סטאר.

צביקה כמה עושה ה I10 החדשה ידנית מנוע 1000?

פורסם

צוקית אין ספק שאם זה חיסכון בדלק אז עדיף מיצובישי ספייס סטאר אבל שימי לב שהאיכות שלה מאוד מאוד נמוכה. חוץ מזה מלבד חסכון בדלק יש שיקולים נוספים, יש הרבה פרמטרים שצריך להתייחס אליהם. את מחפשת ידני או אוטומט? אם אין לך בעיה לנהוג בידני, דווקא הכי כדאי קיה פיקנטו בניגוד למה ששמעת, היא שומרת על הערך, מאובזרת, וגם חסכונית בדלק גם בהשוואה לאחרות בקטגוריה. ד"א סתם לידע כללי קבלי לינק לתכנית של גזית על נושא צריכת הדלק - http://bit.ly/TWrBTB

פורסם

טעות מאד נפוצה לחשוב שמכונית קטנה היא בסופו של דבר גם חסכונית. אמנם היא זולה יותר ברכישה וגם ביטוחים וטסט אבל הכלל הוא שמנוע קטן נדרש לעבוד קשה יותר כדי לפתח הכוח הנדרש ממנו ובלאי שלו הוא גדול יותר. לא תמיד מכוניות קטנות הן חסכוניות בדלק.

פרסומי סוכני המכירות של המכוניות הם מבוססים על טסטים במעבדת היצרן והן בדרך כלל לא צצש נכונות.

מכונית קטנה גם סובלת מירידת ערך יחסית גדול מאשר מכוניות גדולות יותר. אם נזכיר גם הסיכון הממשי של הנוסע במכונית קטנה שאיזה נהג עסוק לשלוח SMS בזמן הנהיגה לא שם לב ונכנס במכונית קטנה, הנזק ברור שהוא גדול אבל חמור יותר שנהג המכונית הקטנה מסתבך בטיפןלים רפואים ממושכים או שבמצב גרוע יותרתאיננו נזקק יותר לטיפולים רפואים.

 

 

אי לכך אני הייתי מעדיף מכונית בינונית,משפחתית שתעלה יותר אבל בבוא העת גם תמכר יחסית יקר יותר ובצריכת דלק ההבדל אם לא זניח אז הוא לטובת הרכב הגדול יותר. מתןך נסיון אישי, אני נוסע בטויוטה פריוס עם מנוע של 1800 CC וצריכת הדלק האמיתית היא 18 קילומטר על 1 ליטר דרק. המכונית היברידית.

פורסם
טעות מאד נפוצה לחשוב שמכונית קטנה היא בסופו של דבר גם חסכונית. אמנם היא זולה יותר ברכישה וגם ביטוחים וטסט אבל הכלל הוא שמנוע קטן נדרש לעבוד קשה יותר כדי לפתח הכוח הנדרש ממנו ובלאי שלו הוא גדול יותר. לא תמיד מכוניות קטנות הן חסכוניות בדלק.

פרסומי סוכני המכירות של המכוניות הם מבוססים על טסטים במעבדת היצרן והן בדרך כלל לא צצש נכונות.

מכונית קטנה גם סובלת מירידת ערך יחסית גדול מאשר מכוניות גדולות יותר. אם נזכיר גם הסיכון הממשי של הנוסע במכונית קטנה שאיזה נהג עסוק לשלוח SMS בזמן הנהיגה לא שם לב ונכנס במכונית קטנה, הנזק ברור שהוא גדול אבל חמור יותר שנהג המכונית הקטנה מסתבך בטיפןלים רפואים ממושכים או שבמצב גרוע יותרתאיננו נזקק יותר לטיפולים רפואים.

 

 

אי לכך אני הייתי מעדיף מכונית בינונית,משפחתית שתעלה יותר אבל בבוא העת גם תמכר יחסית יקר יותר ובצריכת דלק ההבדל אם לא זניח אז הוא לטובת הרכב הגדול יותר. מתןך נסיון אישי, אני נוסע בטויוטה פריוס עם מנוע של 1800 CC וצריכת הדלק האמיתית היא 18 קילומטר על 1 ליטר דרק. המכונית היברידית.

 

האמת, כל מה הייתרונות שציינת הם נכונים והפריוס טובה עשרות מונים על סיטרואן C1.

רק ששכחת לציין שבמחיר של פריוס אחת אתה קונה שניים וחצי C1, פרט שולי ובאמת לא חשוב במיוחד.

 

ואגב, אני מקווה שלעולם לא תיווכח שאני צודק על בשרך אבל בעלות של החלפת סוללות בפריוס (כמעט10K ש"ח) אתה קונה 1333 ליטר דלק שהם 13.330 ק"מ ברכב שעולה 1-10...

פורסם
האמת, רכב חשמלי יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים!

כנסו וגלו הוא מתאים לצרכים שלכם >> http://bit.ly/רכבחשמלי

 

וואו, נשמע מדהים!

 

רק 3 שאלות בבקשה:

1. מי מתקין את עמדת ההטענה וכמה התוספת למחיר הרכב (קשה לי להאמין שהמחיר כלול ובעצם בלי עמדת הטענה בעצם הרכב לא שמיש בכלל)

2. כמה עולה סוללה חדשה? (הרי לסוללות יש בלאי)

3. מה קורה עם הרכב במידה ורוצים למכור אותו? אתם מתחייבים לקחת אותו חזרה או שה75K ש"ח שלי הולכים לפח וזו חתונה קתולית?

 

טוב נו, יש לי עוד שאלה אחת קטנה... מה קורה עם אני נתקע בלי חשמל? מישהו מטעמכם בא לחלץ אותי? (או לחלופין יש הפסקת חשמל והרכב לא נטען)

פורסם

אני חושב שאין צורך לדקדק בצריכת הדלק הכי הכי.

 

בין רכב שעושה 1:15 לרכב שעושה 1:16.5 מפרידים אמנם 10% אבל אם הרכב נוסע נניח 12000 ק"מ בשנה ההפרש בעלות הדלק הוא רק 535 ש"ח בשנה (לפי 7.36 ש"ח לליטר).

בין רכב שעושה 1:15 לרכב שעושה 1:18 ההפרש לא מוכפל: הוא מגיע רק ל 981 ש"ח בשנה.

 

אם מדברים על מכוניות חדשות שמחירן כ 80 אלף ש"ח אנחנו מדברים על סביבות אחוז אחד ממחיר הרכב בשנה.

 

כמובן שכל זה נכון רק בין מכונית חסכונית אחת לאחרת, כי בין מכונית שעושה 12000 ק"מ בשנה על 1:10 לבין מכונית שעושה 1:15 מבדילים 3000 ש"ח בשנה, וזה כבר מעניין יותר.

It's life, Jim, but not as we know it

×
×
  • תוכן חדש...