Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגלילות יש שני אולמות VIP - זה שבקומת הכניסה הוא סבבה. זה שבקומה ראשונה הוא גרוע.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הבילוי עצמו במתחם של ראשון, הוא הרבה יותר חדשני, מעניין + כל החנויות שמסביב ובאופן כללי, גדוש באנשים ומסעדות שונות/ברים ומעניינות לאחר/לפניי הסרט.

 

לדעתי? הבילוי בראשון יותר נעים וכיף וכמו כן, המתחם בהחלט חדש יותר ומבחינת האיכות טוב יותר לטעמי.

פורסם

בעבר סינמה סיטי היו לא רעים מבחינת ה-vip (לפני 5-6 שנים)

היום הם פשוט גרועים, האווירה ב-VIP מרגישה כמו בופה low cost עלוב ולא מתוכנן בצורה טובה.

כולם נראים בדיכאון, גם העובדים וגם אלה שהבינו שזרקו 120 שקל בשביל דים סאם, פשטידה ונאצ׳וס יבשושי.

 

לעומת זאת הייתי בנתניה ב-VIP של גלובוס מקס והיה ממש נחמד.

 

GOT סחוג?

פורסם

גם אני הייתי בראשון ובגלילות וממליץ על ראשון, אין הבדלים רבים אבל ראשון בין היתר הרבה יותר חדשני וכמו שאמרו לך פה יש הרבה יותר חנויות מגלילות להסתובב בהם לפני הסרט.

אם אתה נמצא צפונית לגלילות אז לך כבר על גלילות כי באמת ההבדלים לא משמעותיים, אבל אם אתה לא רחוק מראשון אז מומלץ .

Miata ND2

 

פורסם

יש לי 1+1 ל VIP ואחרי פעמיים אישתי ואני הבנו שזה כל-כך מיותר...אתה משלם יותר מכפול בשביל מזנון די עלוב (בת'כלס אני לוקח שם בירות ונישנושים) ויושב בכורסאות בהן את ממש מש רחוק מאישתך. אז מה עשינו בזה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

חייב להודות שאתה צודק. בפעם שעברה שהייתי (בגלילות, לא בראשון) שם היה הרבה יותר טוב עם אוכל יותר מפנק. בושה שזה מה שנותנים לאנשים שמשלמים 260 ש"ח לזוג. הכורסאות דווקא מאוד נעימות וכיף לראות סרטים ככה.

פורסם
בת'כלס אני לוקח שם בירות ונישנושים

ויושב בכורסאות בהן אתה ממש ממש רחוק מאישתך.

 

אז איפה הבעיה? בלי VIP לגיטימציה מלאה לזמן איכות כזה יש רק פעם בארבע שנים ;-)

פורסם

גלילות

שבוע שעבר הייתי בראשון, המושב היה דפוק, אמנם קיבלתי פיצוי שאין לי מושג מתי אני אממש (ילד, הריון, מעבר דירה וכו').

היינו באולם שבחלק התחתון שלו ישבו אנשים עם כרטיס רגיל.

זה נשמע טפשי אבל, בסוף לא חלקו שוקולד.

במילים פשוטות ראשון לא משהו.

Peugeot  5008 2023 

פורסם
יש לי 1+1 ל VIP

 

אם ניתן לדעת מהיכן ההטבה, אפילו בפרטי אני אשמח

:-D

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
יש לי 1+1 ל VIP ואחרי פעמיים אישתי ואני הבנו שזה כל-כך מיותר...אתה משלם יותר מכפול בשביל מזנון די עלוב (בת'כלס אני לוקח שם בירות ונישנושים) ויושב בכורסאות בהן את ממש מש רחוק מאישתך. אז מה עשינו בזה?

 

יש אנשים שמוכנים לשלם הרבה כסף כדי לשבת רחוק מבת הזוג:)

×
×
  • תוכן חדש...