Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

יש לי לוח כזה ,http://www.ebay.com/itm/121329446306?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 ,

מישהו התנסה בעבר עם התקנה של דבר כזה ? זה מגיע עם קובייה כזאת שצריך לחבר כנראה לחשמל של האור , כל השאר פשוט מתלבש על הלוח ,

 

אם מישהו מבין בזה או משהו ומוכן לעזור לי , זה באמת רבע שעה מקסימום אם מישהו מבין , פותחים , שמים את הקלפים על הקלפים הקודמים(עם הברגים) ומחברים למקור מתח של הפנסים.

 

יש לי כרגע לשלם רק 50 שקל , די קצת אבל זה מה שיש לי , אני מהמרכז .

אם מישהו יכול לעזור או אפילו להסביר פה איך מה לעשות , זה יהיה טוב . אני פשוט די מפחד להתעסק עם זה .

תודה

פורסם
צלם את ה"קוביה"

אני לא בבית עכשיו , אבל זה קוביה כזאת שחורה שמתחברת ל3 קלפים ,ואז לחשמל. כנראה בזכות זה יש את הצבע .

פורסם
צלם את ה"קוביה"

משהו כזה בדיוק ,

http://speedchronicle.com/wp-content/uploads/2011/12/indiglo-black-1024x547.jpg

פתחתי כבר פתח דרך הפלסטיק לחוטים , צריך רק למצוא איפה לחבר את הקובייה הזאת , ולחבר .אם מישהו פה מהפורום יכול לעזור או שאני ישלם לו 50 שקל , אני אשמח .

פורסם

זה ממסר,זו התקנה יותר מסובכת ממה שאתה חושב, גש לחשמלאי רכב שיתקין לך במקצועיות כי אפשק בקלות לגרום נזק.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

אני ביצעתי הרכבה של דבר כזה אבל זה טיפה מסובך ודורש זהירות רבה.

 

http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16940

 

ה"קוביה" הזאת מקבלת סה"כ מתח 12V ומינוס. את ה 12V אתה צריך לחבר ל + אחרי הדלקת אורות חניה בכדי שהלד לא יפעל כל הזמן.

יוצאים ממנה 3 חוטי נקבה, לכל קלף יוצא חוט עם קונקטור זכר אותו אתה אמור לחבר אחד לשני.

אתה אמור להעביר את החוטים כשהלוח בחוץ, מהמקום של הלוח אל תיבת הפיוזים. החוטים מספיק ארוכים.

 

אצלי היה צורך לחתוך את החוטים כדי להעביר אותם בתוך הלוח שעונים כי הקונקטור לא עובר. אפשר גם לעשות חור אבל זה פחות יפה. אני העברתי אותם דרך החורים הקיימים.

 

את הקוביה הדבקתי בבית הפיוזים, אתה יכול גם להשאיר אותה זרוקה שם זה לא משנה.

 

את המתג לחילוף הצבעים/עמעום הדבקתי על יד ההגה. אתה יכול לשים אותו איפה שאתה רוצה או בתוך הפיוזים, גם לא נוגעים בו הרבה:

 

2uhq1ww.jpg

 

 

לא חושב שמישהו ירצה להתעסק עם זה, הכי טוב לבצע לבד. מקסימום תעזר בחשמלאי רכב על מנת למצוא + אחרי אור חניה.

עריכה אחרונה על ידי chesh
פורסם
אני ביצעתי הרכבה של דבר כזה אבל זה טיפה מסובך ודורש זהירות רבה.

 

http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16940

 

ה"קוביה" הזאת מקבלת סה"כ מתח 12V ומינוס. את ה 12V אתה צריך לחבר ל + אחרי הדלקת אורות חניה בכדי שהלד לא יפעל כל הזמן.

יוצאים ממנה 3 חוטי נקבה, לכל קלף יוצא חוט עם קונקטור זכר אותו אתה אמור לחבר אחד לשני.

אתה אמור להעביר את החוטים כשהלוח בחוץ, מהמקום של הלוח אל תיבת הפיוזים. החוטים מספיק ארוכים.

 

אצלי היה צורך לחתוך את החוטים כדי להעביר אותם בתוך הלוח שעונים כי הקונקטור לא עובר. אפשר גם לעשות חור אבל זה פחות יפה. אני העברתי אותם דרך החורים הקיימים.

 

את הקוביה הדבקתי בבית הפיוזים, אתה יכול גם להשאיר אותה זרוקה שם זה לא משנה.

 

את המתג לחילוף הצבעים/עמעום הדבקתי על יד ההגה. אתה יכול לשים אותו איפה שאתה רוצה או בתוך הפיוזים, גם לא נוגעים בו הרבה:

 

 

 

 

לא חושב שמישהו ירצה להתעסק עם זה, הכי טוב לבצע לבד. מקסימום תעזר בחשמלאי רכב על מנת למצוא + אחרי אור חניה.

אהלן , קודם כל אין לי גלגלת כזאת של צבע לפי מה שאני זוכר , אבל אני אבדוק , חיברתי את הקונקטורים , הבעיה שאני לא יודע איפה לחבר את זה , רק צריך לחבר את הקובייה הזאת לחשמל של האורות חנייה . אין לי מתג לחילוף צבעים , יש לי עמעום אורות אבל זה בכלל האורות הרגילים וזה מותקן באוטו .

 

אין מצב אתה עוזר לי ואני ישלם לך 50~100 שקל ? אתה עשית את זה כבר , ושלי פחות מסובך ממה שעשית , אם תוכל זה יעזור לי מאוד , תגיד לי איפה אתה גר ואני ידבר איתך השבוע או אפילו מחר .

ותודה על התשובה .:)

פורסם
אני מראשון, דבר איתי הסופש יכול להיות אני יעזור לך

וואלה , שישי שבת אני שומר , אם אפשר לקפוץ אליך מחר או שבוע הבא יהיה טוב . דבר איתי :) תודה רבה גבר .

פורסם (נערך)
אני מראשון, דבר איתי הסופש יכול להיות אני יעזור לך

תודה רבה :)

לוח שעונים פלזמה - היום שמתי)

ak5ggt0voqon.jpg

gntluxbawdzo.jpg

עריכה אחרונה על ידי Divanasor
×
×
  • תוכן חדש...