Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני חודש בערך מאזדה 3 האצבק שנת 2006,

המוכר אמר שהוא עשה טיפול לפני חצי שנה (היום זה אומר 7 חודשים),

הוא לא זוכר כמה ק"מ היה בזמן הטיפול ,

הוא עשה את הטיפול לא במוסך מורשה והוא אמר שזה היה טיפול גדול.

שקניתי את הרכב הוא היה על 59,000 ק"מ.

איך אפשר לדעת מתי אני אמור לעשות את הטיפול הבא?

תודה מראש,

יואל.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

האם יש קבלה מהטיפול? האם הוא אמר לך באיזה מוסך הוא ביצע את הטיפול? אם כן, אפשר לשאול את אותו מוסך מתי ביצעו טיפול אחרון ומה החליפו. אם הוא ביצע את הטיפול במוסך מדרכה, אתה בבעיה.

פורסם
האם יש קבלה מהטיפול? האם הוא אמר לך באיזה מוסך הוא ביצע את הטיפול?.

אין קבלה, וגם לא רשום בספר רכב על הטיפול הזה,

ולא הוא לא אמר לי איזה מוסך הוא ביצע את הטיפול.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם (נערך)

אני אישית במקומך הייתי בודק הוראות יצרן, מבצע טיפול כמו שצריך ומיישר קו (מחליף שמנים, פילטרים, נוזל בלמים, לבדוק מתי מחליפים נוזל קירור וכו' כמובן לאחר בדיקה מול הוראות היצרן/יבואן).

ומתחיל לתעד הכל בספר רכב מסודר עם כל הקבלות על כל הטיפולים.

אולי יש דרך לדעת באיזה מוסך הוא טיפל, אני לא מכיר אבל אולי יש חברי פורום שכן מכירים, אני אשמח בעצמי לדעת אם קיימת דרך כזו.

 

עריכה: ברגע שאין תיעוד מסודר, אין לך מושג באיזה שמן השתמשו, אם השמן בכלל מתאים, ומה איכות החלקים שהרכיבו ברכב.

 

 

בברכה,

איתמר.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

איפה אני יכול למצוא את ההוראות יצרן ?

אני חושב ללכת למוסך מורשה שיבדקו הכל.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם (נערך)

מה זאת אומרת בלויים מידי ?

ולמה שהמושב יהיה בלוי אם בקושי נסעו על האוטו ?

ולא היה עליו כיסויים וריפודים.

עריכה אחרונה על ידי yoelb00

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אם לרכב יש ק"מ נמוך מדי ואין טיפולים מתועדים (לאו דווקא במוסך מורשה יבואן)

ואתה מגיע ורואה שהמושב נהג וההגה בלוי יותר מדי, הכיסויים בלויים או לחילופין מכוסים, זה צריך להדליק נורה אדומה לגביי הק"מ.

אבל אם אתה אומר שלא קיימים אצלך הסימנים האלה והאוטו שמור ונוסע יפה, כניראה שעשית עסקה טובה.

פורסם

הכל ברכב במצב מצויין :) ,

גם בבדיקה שעשיתי לפני שקניתי את הרכב, הכל יצא טוב חוץ מזה שהטמבון האחורי + הקדמי הוחלפו (לא הייתה פגיעה בשסי).

 

ו HenzTDI אין בכלל בלאי גדול, אבל אם שינו את הק"מ אני יכול להיות שגם סידרו את כל מה שהיה בלאי,

יש אפשרות לבדוק שהק"מ לא שונה?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

כשאני קונה רכב, אני עושה מיד טיפול רציני ו"מאפס" את מונה הטיפולים. לא סומך על מה שהיה.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...