Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למבורגיני 5-95 Zagato בהזמנה אישית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה כמו דג פרהיסטורי. מה זה אמור להביע?

אני יודע שזאגאטו באופ מסרתי חתומים על יצירות שהן לא תמיד קלות לעיכול. אבל הדבר הזה מש לא לעניין.

מאיפה הם לקחו את הפנסים האחוריים האלו לכל הרוחות? הלכו לפירוקיה ומצאו פרארי משנות השמונים?

וחוסר החיבור בין קווים זורמים לחדים, זה פשוט לא נעים לעין.

פורסם
שום דבר לא נעצר בשום מקום, כל העיצובים שלהם לוקחים השראה מהעיצובים הקודמים, כך הם אומרים, וכך גם כל הלקוחות שלהם רוצים שיהיה..

איזה השראה לקחה הקונטאש מזו שהחליפה, המיורה?

 

עברו יותר מ 30 שנה ולמבורגיני לא מצליחים להפטר מצילה הכבד של הקונטאש, כל מכונית שהוציאו אחריה נראית כנסיון להכנס לנעליה הגדולות,

הקונטאש הפכה לאסונה של למבורגיני, המקוריות אחריה פסה.

נראה לי שאתה קצת מקצין, הדיאבלו אכן נראתה כמו קונטאש מעודנת ומאז, יש דמיון כללי בין המכוניות החדשות לבין הדיאבלו, אבל זה רק דמיון כללי, הפנלים הפכו להיות הרבה יותר זויתיים, פחות רכים ולמי שלא מכיר, אין בעיה להעמיד אוונטאדור ליד דיאבלו ולא יהיה לו מושג שהרכבים קשורים, מה שאי אפשר כ"כ להגיד על 911 לדורותיה.

 

בשורה התחתונה, גם בנהיגה, גם בעיצוב, למבורגיני מאז ומעולם חיפשו להפיל לך את הלסת לרצפה.

 

אם לראות ברחוב פרארי זה כמו לראות את בר רפאלי.

אם לנהוג בפרארי זה שקול ללילה עם בר רפאלי.

 

אותו דבר עם למבורגיני, רק שם זה עם כוכבת פורנו.:twisted:

 

 

עניינית, המקור הרבה יותר יפה מהזגאטו הזו.



 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש לי, חבר אחד עם מורצ'אלגו בגרסת 40 שנה שהוא בכיף יתן לי סיבוב אבל אין לי ביצים לקחת רכב בגרסה נדירה לסיבוב התחרעות (והרי מה הטעם לקחת מורצ'אלגו לסיבוב על 50 קמ"ש?...).

 

חבר נוסף שלי מחזיק אוונטדור צהובה מדהימה אבל לא יודע כמה מהר הוא יחלק עליה סיבובים והבעיה הכי גדולה זה שהוא מבוגר חביב והבנאדם הכי חרמן שאי פעם פגשתי (מציף לנו את הקבוצה בתמונות של יפניות נטולות מוסר ו\או בגדים), זה עוד יסתיים בסיבוב באיזה מועדון זיונים....עזוב אותי, אני נשוי.

:-)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...