Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למבורגיני 5-95 Zagato בהזמנה אישית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה עושה עשיר שרוצה למבורגיני אבל רוצה שתראה טוב?

פונה לזגאטו שתבנה לו אחת.

אני לא חובב גדול של השיטה של פולקסווגן לעשות מתיחות פנים של מכוניות 30 שנה בלי ממש לשנות משהו בעיצוב.

כנראה גם הוא חשב ככה ונתן לזגאטו לעשות את עבודת העיצוב.

המכונית מבוססת על ה Gallardo LP570-4

 

http://www.carscoops.com/2014/05/new-one-off-lamborghini-5-95-by-zagato.html

Lamborghini-5-95-Zagato_3.jpg

10336654_691312137570711_6878615845733642101_n.jpg

10388638_691309420904316_4648143549818664826_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם

להגיד לך שהיא יותר יפה "ממתיחות הפנים" של פולקסוואגן כמו שאמרת ? לא לדעתי..

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

Morfium אם תעבור על ההיסטוריה של למבוריגני העיצוב שלהם השתנה מדגם לדגם כולל ה LM002 עד שהם נפלו לידיים של

פולקסווגן ואז הם נעצרו.



ואם תעבור על ההיסטוריה של זגאטו הם חולי נפש, עיצובים מופרעים לגמרי שנועדו להיות שונים.

 

אייל

פורסם

וואו כיעור כזה לא ראיתי כבר הרבה זמן, נראה כאילו זגאטו פשוט עשו הכלאה בין הDB7 המכוערת להפליא שלהם למשהו שאמור להיות למברוגיני

פורסם

שום דבר לא נעצר בשום מקום, כל העיצובים שלהם לוקחים השראה מהעיצובים הקודמים, כך הם אומרים, וכך גם כל הלקוחות שלהם רוצים שיהיה.

כל דגם חדש משפר ומלטש קצת יותר את הדגם הקודם.

אני אישית מאד אוהב את זה וכנראה שגם הלקוחות של המותג.

 

וזה שיש עיצוב שונה, או "מטורף" לא אומר שהוא יפה.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

עברו יותר מ 30 שנה ולמבורגיני לא מצליחים להפטר מצילה הכבד של הקונטאש, כל מכונית שהוציאו אחריה נראית כנסיון להכנס לנעליה הגדולות,

הקונטאש הפכה לאסונה של למבורגיני, המקוריות אחריה פסה.

 

1977_Lamborghini_Countach_LP400_Rear_1.jpg

 

1977_Lamborghini_Countach_LP400_Front_1.jpg

פורסם

proxima - כמו שאמרתי, זאת אחת הסיבות שכל כך הרבה אנשים אוהבים למבורגיני,

כל רכב של למבורגיני אפשר לזהות מקילומטר, וזה בדיוק מה שיפה בה.

אני לא מכיר משהו שראה למבורגיני ולא צעק וואו !! תאמין לי אם 30 שנה לא היו מחדשי ומשפרים כלום (במראה כמובן)

אז גם ללקוחות הכי הדוקים היה נמאס.

ראיתי הרבה כתבות על המותג, ובכל מקום הם אומרים שזה מה שהלקוחות רוצים וזה מה שהם מקבלים, בייחוד אם יוצאים דברים מדהימים.

 

שלא כמו למשל פורשה, מכוניות מדהימות ואבל מכוערות בטירוף ונראות בדיוק אותו הדבר (לא שהייתי מתנגד לאחת כן ... )

גם שם המצב, זה מה שהלקוחות רוצים, וזה מה שהם יקבלו.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

בוא נשווה בין האוונטדור לדבר הזה, ותגיד לי מה יותר יפה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
בוא נשווה בין האוונטדור לדבר הזה, ותגיד לי מה יותר יפה.

 

אתה מתכוון אליי ?

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

זו המיורה, לא חכמה, אחת המכוניות הכי יפות שנוצרו אי פעם. אוטו עם עיצוב בן שישים בערך. ואז לטעמי נוצרו הדברים הכי יפים בעולם הרכב. אשר לזאגאטו, מאז ומעולם היו לעיצוביה קוים מעט מוזרים אבל עתירי אופי וייחוד. שיטוט קטן ברשת ימחיש זאת טוב מכל מילה כתובה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...