Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

אני רוצה לרכוש שני צמיגים אחוריים חדשים לפולק' פולו 2001.

לפי רשיון הרכב, המידות צ"ל - 185\55 R14

אני מחפש צמיגים לא יקרים אבל באיכות שתספק לי בטיחות ל3-4 שנים הקרובות. אני נהג רגוע (גז ברקס גז ברקס) ולא "ספורטיבי" אבל כשמותר 110 אני נוסע 110. אני אשמח לצמיגים שחוסכים דלק.

 

אשמח להמלצות על פירמות של צמיגים בכללי ואם אפשר גם על פנצריה אמינה וזולה בירושלים.

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי orengreen
פורסם

במידה הזו אני יכול להציע לך Falken ZE912 במחיר של 351 ש"ח לצמיג כולל הכל (פירוק, איזון, התקנה ומע"מ). מדובר בצמיג שנותן תמורה טובה, קיבל ביקורות טובות גם כאן בפורום. עקב מלאי נמוך הוא לא זמין כרגע לרכישה באתר טייר קלאב אינטרנט, אבל ניתן להזמינו בטלפון 03-9005831. ניתן לבצע את ההתקנה גם בירושלים.

פורסם

קונטיננטל/יוקוהומה/פירלי-מעולים

 

אצלי מורכבים רביעיית קונטיננטל אקו 3, שנחשבים לצמיגים 'ירוקים' כלומר חסכוניים בדלק ומאריכי חיים.

לא הרגשתי שיפור משמעותי בצריכת הדלק, אבל משאר הדברים אני בהחלט מרוצה: אחיזה, נוחות וכד'

 

חפשתי באתר טייר פור יו, באמת במידה שלך הצמיגים יקרים אפילו יותר מהמידה שלי (15/195/65)

יש את הטויו ב 288 ש"ח http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=819949&AreaId=0&ManfCountry=ארץ יצור מקור: יפן

לדעתי אופציה לא רעה בכלל.

 

שים לב לבדוק את טריות הצמיגים!

פורסם
קונטיננטל/יוקוהומה/פירלי-מעולים

 

אצלי מורכבים רביעיית קונטיננטל אקו 3, שנחשבים לצמיגים 'ירוקים' כלומר חסכוניים בדלק ומאריכי חיים.

לא הרגשתי שיפור משמעותי בצריכת הדלק, אבל משאר הדברים אני בהחלט מרוצה: אחיזה, נוחות וכד'

 

חפשתי באתר טייר פור יו, באמת במידה שלך הצמיגים יקרים אפילו יותר מהמידה שלי (15/195/65)

יש את הטויו ב 288 ש"ח http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=819949&AreaId=0&ManfCountry=ארץ יצור מקור: יפן

לדעתי אופציה לא רעה בכלל.

 

שים לב לבדוק את טריות הצמיגים!

 

כבודו של אתר tires4U במקומו מונח, אבל אנחנו היבואנים של צמיגי Toyo לישראל, ובתור שכאלה אני יכול לומר שהצמיגים הנ"ל אינם קיימים במלאי וגם לא יחזרו למלאי בעתיד הקרוב. אם היו קיימים הייתי מציע גם אותם כאפשרות.

 

כמו כן המחיר שמצויין באתר, 288 ש"ח, הוא להתקנה בפנצ'ריה בקריית גת. והוא כאמור תיאורטי.

פורסם

קריית גת או לא - תלוי בשיקול הרוכש אם שווה הנסיעה לשם או שהוא מזדמן לשם בתקופה הקרובה.

לגבי זמינות - אוקיי, כנראה האופציה הזו לא רלוונטית.

 

אגב, במחיר של הפאלקן למידה הזו רכשתי קונטיננטל ... מוזר שצמיג קטן יותר - גם יקר יותר

פורסם

שמתי לב עכשיו שרשמתי 2001 והתכוונתי ל-2010.

 

מכיוון שאני צריך 4 צמיגים אני מעדיף לא לשלם יתר מ-250 לצמיג.

אני לא יודע מה הדגמים העדיפים אבל אני אשמח להמלצה לצמיג טוב ביותר לא לחרוג מהתקציב.

פורסם

העניין הוא שקראתי כלכך הרבה על העניין הזה ויש כלכך הרבה חברות של צמיגים שלא עוברים את מכון התקנים והם לא בטיחותיים בעליל.

לן אני רוצה חברה מוכרת כמו קונטיננטל גוד איר ומישילין או חברה אחרת שידועה כאכותית...

אשמח להגדיל את התקציב עד ל-300 ₪ לכל צמיג.

×
×
  • תוכן חדש...