Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מצבר לאחד גדול יותר - מ80 ל95 אמפר, מתאים?


AlonBar
שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

בחודשים האחרונים אני שם לב לקושי להניע בבקרים, כאשר זה מחמיר יותר עם הזמן.

הבוקר לקח לי 5 שניות שלמות של סטרטר עד הנעה מלאה, מה שגרם לי להבין שכנראה זמנו של המצבר מתקרב לסוף.

הלכתי להתייעץ עם בעל חנות ייעודית למצברים. הבחור בא ואמר לי דבר כזה:

עקב העובדה שמדובר במנוע גדול (2.5 ליטר) וריבוי העומס על מערכת החשמל (2 מגברים, כשאחד מהם רעב מאוד) עדיף לי לשים מצבר גדול יותר, במקום 80 במקור, לשים 95 אמפר.

השאלה היא, האם זה מקובל ? האם הוא צודק ? האם זה לא פוגע במערכת החשמל ? באלטרנטור ?

תודה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח.

 

כמה קמ יש על הרכב ?

האם הסטרטר מסתובב בצורה "בריאה" ומהירה או שהוא איטי ועייף ?

איזה מודל הרכב ? זה דיזל ? אם כן, בדקת מצתי להט ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ק"מ 181K.

הסטרטר לא בדיוק מסתובב בצורה בריאה. זה משתנה מבוקר לבוקר (לפעמים ההנעה הראשונה היא בצהריים, התסמין זהה), הסטארטר מסתובב לפעמים לאט יותר, ובאופן לא אחיד, כלומר בחצי שניה הראשונה לפעמים מדובר בסיבוב עצל מאוד ואז קצת מתייצב עד ההנעה, לפעמים מדובר בסיבובים לא אחידים בכלל. בכל אופן במהלך היום הסטארטר מסתובב אחרת - סיבובים אחידים ומניע תוך כחצי שניה לערך. בגלל אופי העבודה של הסטארטר בבקרים אני נוטה להאמין שהבעיה היא באספקת המתח לסטארטר, שכן הוא מסתובב לאט יותר בבקרים, ובשאר היום אין כל בעיית הנעה.

הרכב מודל 2009, דיזל, לא בדקתי מצתי להט.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו נשמע כמו מצבר חלש\עייף.

מאיזה שנה\חודש המצבר הנוכחי ? (בן כמה הוא ?)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מצבר יותר גדול נכנס פיסית למקום של המצבר המקורי, אין בעיה לשים מצבר גדול יותר (רק חבל על הכסף)

 

לפי ההסבר לא השתכנעתי עדיין שהבעיה שיש לך היא אכן במצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 שנים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...