Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שגנבו לנו את זוג המגבים (הקידמי והאחורי) כולל הזרועות שלהם, עלתה השאלה האם המגבים (כולל הזרועות) של האונו דורII מתאימים לאונו דור I? סדר גודל של כמה כסף עולים המגבים והזרועות?

מה הסיכוי למצוא זרועות בפירוקיה?

 

 

תודה לעונים ומוות לגנבים (גנבו לנו גם סמל אחד).

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

מגב אחורי באונו דור 2 הנו יחידת זרוע עם הלהב במיקשה אחת ושונה מדור 1 שבו יש זרוע מגב אחורית ולהב מגב מתפרק. זרוע המגב הקדמי שונה מדור 2 ל 1 אך להב המגב עצמו תואם.

להבי מגבים קנה חדשים, כי מפרוק הם ישנים ויבשים. בכל מקרה גם הזרועות, קד' ואח' לא אמורים להיות יקרים. פנה לחנות חלקים (חליפיים מתמחה בפיאט), "רכב אונו", המסגר 70 ת"א,

טל' 03-5619364.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
מגב אחורי באונו דור 2 הנו יחידת זרוע עם הלהב במיקשה אחת ושונה מדור 1 שבו יש זרוע מגב אחורית ולהב מגב מתפרק. זרוע המגב הקדמי שונה מדור 2 ל 1 אך להב המגב עצמו תואם.

להבי מגבים קנה חדשים, כי מפרוק הם ישנים ויבשים. בכל מקרה גם הזרועות, קד' ואח' לא אמורים להיות יקרים. פנה לחנות חלקים (חליפיים מתמחה בפיאט), "רכב אונו", המסגר 70 ת"א,

טל' 03-5619364.

בברכה - רפי לין :-)

ידעתי שיש על מי לסמוך בענייני פיאט , תודה על התשובה וההבהרה. :-)

 

ד"א זה ברור שהתכוונתי לקנות את המגבים עצמם לא בפרוקיה, התכוונתי רק לזרוע, מגבים צריך לקנות חדשים.

 

נ.ב האם גם סמלים ניתן לקנות ב"רכב אונו"?

 

פליקס

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

פעמיים!!! גנבו לי את המגב האחורי בפיאט אונו 93' שלי כולל את הזרוע!! קניתי ב- 100 ש"ח חדש, הרכבתי אותו והפעם שמתי אזיקוני ברזל ככה שאי אפשר אפילו להרים אותו אם רוצים לשטוף את האוטו. לפני הפעם השנייה ראיתי ילד ארור שבדיוק בא עם מפתח שוודי כדי לפרק את המגב והברחתי אותו. אחרי שבוע גנבו.

עכשיו נשאר לראות האם יגנבו עוד פעם.

 

מוות לגנבים!!!!!

פורסם
פעמיים!!! גנבו לי את המגב האחורי בפיאט אונו 93' שלי כולל את הזרוע!! קניתי ב- 100 ש"ח חדש, הרכבתי אותו והפעם שמתי אזיקוני ברזל ככה שאי אפשר אפילו להרים אותו אם רוצים לשטוף את האוטו. לפני הפעם השנייה ראיתי ילד ארור שבדיוק בא עם מפתח שוודי כדי לפרק את המגב והברחתי אותו. אחרי שבוע גנבו.

עכשיו נשאר לראות האם יגנבו עוד פעם.

 

מוות לגנבים!!!!!

נשמע רעיון מעניין. אם אתה יכול תסביר לי איך בדיוק חיברת את המגב עם אזיקוני ברזל? לאן בדיוק חיברת אותו?

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
נשמע רעיון מעניין. אם אתה יכול תסביר לי איך בדיוק חיברת את המגב עם אזיקוני ברזל? לאן בדיוק חיברת אותו?

 

פליקס

קודם כל חיברתי את המגב ע"י אום 6 מ"מ (אני חושב) והרכבתי את המכסה. אח"כ קניתי 2 אזיקוני ברזל שנסגרים ע"י הברגה והתקנתי אחד על המכסה (כדי שלא יוכלו להוציא את האום ואז לפרק את המגב) והשני על המקום שהמגב מתרומם אם רוצים לשטוף את האוטו (כדי שלא יוכלו לשבור). ברור שזה לא 100% יעזור אבל לפחות זה מרתיע. שילדים רואים שיש שם ברזלים אולי הם ייותרו ולא יתעסקו עם המגב.

אם מביטים ברכב מרחוק רואים רק את הברזלים האלו ולא את ההברגה. ההברגה נמצאת מאחורי המגב.

אם הם בכל זאת יחליטו לנסות לפרק את האזיקוני ברזל ע"י מברג ייקח להם לפחות 15 דקות ולא נראה לי שהם יתעכבו כל כך הרבה זמן כדי לגנוב מגב. אולי הם ילכו לאונו אחרת.

×
×
  • תוכן חדש...