Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קודם כל מדובר ברכב מסוג Seat Cordoba CLX 1.4 ידני שנת 1996, מנוע ABD.

הבעיה ברכב עם החלק האחורי, הוא פשוט כל הזמן נופל למטה.

החלפתי כבר פעמיים בולמי זעזועים (זוג אחד היה על גז והזוג החדש שהתקנתי כרגע על לחץ שמן תוצרת צרפת)

שמתי קפיצים חדשים ושום דבר לא עוזר.

מספיק ששתי אנשים יושבים מאחורה, כל החלק האחורי נופל והרכב פשוט כל הזמן משתפשף בכביש.

 

נסעתי למוסך באזור ואמרו לי שאני צריך לשים ספייסרים כי כנראה הקפיצים קצרים מדי למרות שהחלפתי לבדיוק אותם קפיצים לפי המידות, גם את זה עשיתי (ספייסרים 3.5ס"מ בכל צד) ושוב, לא עזר.

 

אני סובל מהבעיה הזאת לפחות כבר שנה וכל מה שניסיתי לעשות פשוט לא עוזר.

אני מאוד אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי מה יכולה להיות הבעיה ואיך ניתן לטפל בזה.

 

תודה רבה!

פורסם

האמת שאני לא ממש זוכר של איזה חברה הם,אני יודע שהם מצרפת והקפיצים של METZGER.

סידרו לי את זה במוסך פרטי כללי, כל פעם אומר לי שזה בסדר ואין מה לעשות עם זה ודברים כאלה.

נמאס לי להתעסק איתם אני רוצה לבוא למישהו רציני ונורמלי שיטפל בבעיה.

פורסם

ידוע שבקונצרן פולקסווגן מערכת השיכוך בכללותה מכויילת לצד הקשיח שבסקלה.

יתכן והבולמים שהחלפת הם קצת יותר רכים מהמקוריים ומכיוון שגם הקפיצים עייפים (אני מניח שלא החלפתי לקפיצים חדשים אלא מפירוק או משהו כזה) אז כל החלק האחורי שוקע.

 

בכל מקרה לאיתור התקלה כדאי לפנות למכנואי שמכיר היטב את רכבי הקונצרן. במרכז יש לך את רון. אני מניח שגם בצפון/דרום קיימים מקצוענים, כדאי לברר פה בפורום.

פורסם

זאת הבעיה שבגלל בעיות כאלה של עייפות וכו׳ החלפתי קפיצים ובולמים חדשים לגמרי, אין מצב שהם עייפים והבעיה לצערי עדיין נמצאת.

אשמח להמלצות באזור באר שבע

×
×
  • תוכן חדש...