Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב: קרייזלר 300C שנת 2008

קניתי לא מזמן רכב ויש לו בעיה, דולקת נורה בצבע אדום עם סימן של ברק.

המוסך המורשה שבו טופל הרכב אמר שאחרי שחיברו אותו למחשב יש בעיה ב pedal accelerator sensor

אני אישית מרגיש את הבעיה לפעמים, אפרט: כשאני מניע את הרכב לאחר הרבה שעות בלי שימוש הנורה נדלקת וכאשר אני לוחץ על דוושת הגז הטורים לא עולים כפי שצריכים לעלות והאוטו לא מאיץ. לאחר כמה מאות מטרים אם אני מכבה וממניע מחדש את הרכב הנורה נעלמת והכל כמו שצריך.

אני לא מבין גדול בזה אז יש לי מספר שאלות:

 

1. בבקשה תסבירו לי על מה מדובר?

2. מה חומרת הבעיה?

3. עד כמה דחוף לתקן אותה?

4. כמה זה אמור לעלות (חלק + עבודה)?

5. האם אני יכול להזמין את החלק באיביי ולהביא למוסך שיחליפו לי?

 

תודה מראש!

Chrysler 300C 2008

פורסם
ישנם מתקינים של איתורן שמתחברים לדוושת הגז בכדאי לקבל חיווי על נסיעה מה שיכול לשבש .תנסה לחפש חיווט לא מקורי בצמה שמתחברת לדוושה

 

באוטו יש באמת איתורן אבל כרגע אני לא משתמש בשירות.

אם ואני מוצא באמת חיבורים לא מקוריים פשוט לנתק או מה לעשות עם זה?

היום כבר חשוך אז מחר על הבוקר אני אנסה למצוא ובמקרה הצורך אצלם ויעלה.

Chrysler 300C 2008

פורסם

הסתכלתי היום ובאמת יש חיווט לא מקורי בדוושה.

התקשרתי לאיתורן והם מתנערים מאחריות ושלחו אותי למוסך אבל אני אצטרך לשלם על הבדיקה והתיקון של הבעיה.

 

 

****נמחק כאן משפט לא ראוי ומיותר לחלוטין****

Chrysler 300C 2008

×
×
  • תוכן חדש...