Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה לא רואים על הכביש מאזדה 3?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה שואל כי מפריע לך שאין הרבה מהדגם החדש על הכביש, או כי אתה חושש שיש איתה בעיה? אם זו הראשונה אז אני לא יכול לעזור לך כי זה זו הפרעה ישראלית טיפוסית (משהו שקשור לתופעת העדר פה...) אבל אם זו השניה אז הדגם חדש מאוד ואתה לא יכול לצפות לראות כמות אפילו קרובה לקורולה שיש לה יתרון של לא מעט חודשים על הכבישים פה...

 

אגב אישית ראיתי שלושה מזדה 3 מהדגם החדש ביומיים האחרונים - ללא ספק הרכב המשפחתי היפה ביותר על הכביש היום (עניין של טעם אישי כמובן...) ומבחינת אבזור כמו שכבר נאמר פה, לא רואה את הקורולה (או כל רכב אחר בקבוצה שלה ממטר) ממטר.

 

מה שכן הייתי לוקח אותה לנסיעת מבחן קודם (כמו שהייתי ממליץ על כל רכב שאתם חושבים לרכוש) ולראות אם המנוע והביצועים מספקים אותכם כי מטוס היא לא.

הגיר האוטומטי במאזדות החדשות מכויל לחסכון בדלק יותר מאשר לביצועים (חלק מה״סקיי אקטיב״) ובאיזהשהו מקום זה מסרס משהו.

 

קצת אוף טופיק, אני לקחתי לנסיעת מבחן את הCX5 2.5 ולי אישית היא הרגישה קצת איטית מדי בתחילת נסיעה (אם כי התאוצות ביניים היו הרבה יותר טובות) ולאחר מכן לקחתי את הפורד קוגה שהרגישה זריזה הרבה יותר.

אז נכון שהקוגה מודגש טורבו, אבל ציפיתי שהמאזדה עם מנוע הרבה יותר גדול (2.5 לעומת 1.6 בקוגה) תרגיש חזקה יותר והיא לא, ואני משוכנע שזה בגלל כיול הגיר.

 

אין לי ספק שה3 עם המנוע 2.0 תהיה עסקה טובה יותר (גם מבחינת סחירות עתידית אגב) למי שיכול להרשות לעצמו את ההפרש.

 

מבין 2 האופציות מה שהדאיג אותי זה האופציה השניה.

 

אבל בסדר , כל התגובות פה מרגיעות אותי...

לגבי ביצועים וכו' , אני מגיע מעולם של ביצועים ואוהב נהיגה ספורטיבית. אבל מכיוון שאת הרכב שלי מכרתי ועברתי לאופניים בת"א ומכיוון שרוב הזמן מי שתנהג ברכב זו אישתי ומכיוון שמחירי הדלק כבר מזמן לא שפויים בעליל.. אני חושב שאני מעדיף חסכון בדלק על פני ביצועים.

 

אגב , לפי היצרן לפחות , בבינעירוני לא אמור להיות כזה הבדל משמעותי בין ה 1.5 ל 2.0

פורסם

הסיבה שאתה לא רואה הרבה מה-3 החדשה היא בגלל שכרגע הייבוא של ה-1.5 מצומצם. דגמי ה-2L אמורים לפי מה שהבנתי להגיע החודש רק, וכבר כולם נמכרו מראש.

 

עוד סיבה (אמנם קטנה יותר) היא כמו שכבר אמרו שה-3 הגיע לכאן קצת לפני 2014, והרוכשים הפרטיים החליטו לחכות כדי שהרכב שלהם ייחשב 2014, ולא 2013. בנוסף הדגמים שעכשיו אמורים להגיע ייהנו ממערכת מולטימדיה "משופרת" שתתקן כל מיני פאשלות שהיו לה עם השפה העברית - עוד סיבה שבגללה כמה מהלקוחות חיכו (למרות שהדגמים שעלו כבר לכבישים גם יקבלו עדכון למערכת).

 

את הקורולה אתה רואה כמו טיפות מים בגלל שמראש הגיעה כמות נכבדת של מכוניות מהדגם הזה. היא גם נמצאת כאן יותר זמן מה-3 (ומהאוקטביה) ונמכרה בכמויות מכובדות בעיקר לציי הרכב (מה שיקרה גם ל-3 1.5 כשתגיע בכמויות ומתחיל לקרות גם עם האוקטביה).

הסיפור של הקורולה עכשיו מזכיר את הסיפור שהיה לה אז, לקראת 2003 כשהדגם החדש בזמנו (הטורקי) הגיע והוריד את הלאנטיס מראש טבלת המכירות (גם בפרטי, אך בעיקר בציי הרכב). ב-2003 הגיעה-3 הראשונה רק ברמות הגימור הגבוהות (קומפורט וספיריט) שלא נמכרו לציי הרכב ובגלל זה המכירות היו גבוהות יחסית, אך עדיין פחות משל הקורולה. כשהאקטיב הגיעה מאוחר יותר והחלה להימכר לליסינג וההשכרה היא החזירה את הקורולה למקום השני (ומתחת לזה לפעמים). לפי מה שאני רואה, יש לי תחושה שהסיפור הזה יחזור על עצמו...

פורסם
גיר מעצבן..

 

 

זה אתה אומר כי נהגת על הרכב או כי ככה אנשים אומרים ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הסיפור של הקורולה עכשיו מזכיר את הסיפור שהיה לה אז, לקראת 2003 כשהדגם החדש בזמנו (הטורקי) הגיע והוריד את הלאנטיס מראש טבלת המכירות (גם בפרטי, אך בעיקר בציי הרכב). ב-2003 הגיעה-3 הראשונה רק ברמות הגימור הגבוהות (קומפורט וספיריט) שלא נמכרו לציי הרכב ובגלל זה המכירות היו גבוהות יחסית, אך עדיין פחות משל הקורולה. כשהאקטיב הגיעה מאוחר יותר והחלה להימכר לליסינג וההשכרה היא החזירה את הקורולה למקום השני (ומתחת לזה לפעמים). לפי מה שאני רואה, יש לי תחושה שהסיפור הזה יחזור על עצמו...

 

 

מסכים איתך בעניין הזה....

 

 

בלי קשר לכל מה שנאמר בשרשור הזה לדעתי קהל הלקוחות שקונה מזדה זה קהל שקונה את היופי של הרכב ולא את המעבר...

על פניו הנתונים שמפרסמים לגבי המנועים החדשים של מזדה אמורים להיות טובים וחסכוניים מבעבר, אבל את זה רק הזמן יגיד....

מה שבטוח, זה שהדגמים היוצאים של המזדה 3 היום, זה הרכב שאנשים הכי הרבה מנסים התפטר ממנו להבדיל מטויוטה שכולם מחפשים אותו (אני מדבר ספיציפית על דגמי 03-07 - למרות כל הדיבורים על הטורקיות הבעייתיות!)

 

סהכ שתי המכוניות מאוד אמיניות ואיכותיות ,(נכון שהמזדה יותר מפנקת ומאובזרת, גם בדגם אקטיב, להבדיל מהדגמים המשעממים של טויוטה SUN ו GLI) אבל בסופו של דבר, הכיס מדבר.... ולדעתי התצרוכת דלק זה מה שמשחק תפקיד גדול יותר מאשר האבזור והיופי......

פורסם

אין לי ספק שה3 עם המנוע 2.0 תהיה עסקה טובה יותר (גם מבחינת סחירות עתידית אגב) למי שיכול להרשות לעצמו את ההפרש.

 

מבחינת סחירות לא כל כך בטוח. אמנם תמיד יהיו רוכשים שירצו מראש את גרסת ה-2.0 וכחדש ההפרש נשמע אטרקטיבי, אך צריך לזכור שההפרש בין גרסאות ה-1.5 ל-2.0 הוא מלאכותי לטובת חברות הליסינג. בעוד כשלוש שנים ההפרש לא יהיה 5,000 שקל אלא יותר לכיון ה-20-30 אלף שקל.

פורסם

אם כבר מדברים על מלכת היופי , לדעתי הלאון כמה רמות מעל המזדה והטיוטה. אם רק

הייתה אחריות נורמלית על הרכב מצבם היה שונה .

אוטו-מאניה :-)

פורסם
זה אתה אומר כי נהגת על הרכב או כי ככה אנשים אומרים ?

 

אתה נהגת על זה?

אם היית נוהג לא היית שואל אותי,כל עקיפה המנוע נתקע על טורים גבוהים,והרעש בתא נוסעים מאד לא נעים ולא מתאים לרכב מ2014.

פורסם
מבחינת סחירות לא כל כך בטוח. אמנם תמיד יהיו רוכשים שירצו מראש את גרסת ה-2.0 וכחדש ההפרש נשמע אטרקטיבי, אך צריך לזכור שההפרש בין גרסאות ה-1.5 ל-2.0 הוא מלאכותי לטובת חברות הליסינג. בעוד כשלוש שנים ההפרש לא יהיה 5,000 שקל אלא יותר לכיון ה-20-30 אלף שקל.

 

אולי נחליף לך את הכיתוב מתחת לשם המשתמש ל"נביא הפורום"?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...