Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים

צריך את עזרתכם אחרי התלבטות קשה הגעתי למסקנה כי יונדאי אקסנט 2008 או פוקוס המפואר 2006-7 האצבק יוכל להתאים. מה מביניהם הכי טוב וזול לאחזקה עם מינימום כניסות למוסך? בכל מקרה מתחתי את התקציב עד 28000 שח

תודה מראש

פורסם
חברים

צריך את עזרתכם אחרי התלבטות קשה הגעתי למסקנה כי יונדאי אקסנט 2008 או פוקוס המפואר 2006-7 האצבק יוכל להתאים. מה מביניהם הכי טוב וזול לאחזקה עם מינימום כניסות למוסך? בכל מקרה מתחתי את התקציב עד 28000 שח

תודה מראש

 

באיזו פוקוס ובאיזו אקסנט מדובר?

אקסנט יש 1.4 ו1.6 ופוקוס יש 1.6 ו2.0 , בכל מקרה התקציב נראה לי נמוך .

האקסנט תהיה זולה יותר לאחזקה מהפוקוס , אבל הן לא באותה קטגוריה.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
באיזו פוקוס ובאיזו אקסנט מדובר?

אקסנט יש 1.4 ו1.6 ופוקוס יש 1.6 ו2.0 , בכל מקרה התקציב נראה לי נמוך .

האקסנט תהיה זולה יותר לאחזקה מהפוקוס , אבל הן לא באותה קטגוריה.

 

אקסנט 2008 מנוע 1400 ופוקוס 1600 שנת 2006

פורסם

האקסנט מאוד אבל מאוד אצלה עדיף הפוקוס יחסית אליה יש לה כוח אבל גם היא עגלתית.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם
אקסנט 2008 מנוע 1400 ופוקוס 1600 שנת 2006

 

אקסנט קונים רק 1.6 גם בגלל מה שהכותב מעליי ציין, וגם כי 1.4 הן או ליסינג או יוצאות צבא בד"כ.

הפוקוס חלשה והצריכת דלק גבוהה יחסית , האקסנט עדיין יותר חסכונית , וה1.6 עוד יותר חסכונית והביצועים טובים .

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
אקסנט קונים רק 1.6 גם בגלל מה שהכותב מעליי ציין, וגם כי 1.4 הן או ליסינג או יוצאות צבא בד"כ.

הפוקוס חלשה והצריכת דלק גבוהה יחסית , האקסנט עדיין יותר חסכונית , וה1.6 עוד יותר חסכונית והביצועים טובים .

 

איך האקסנט 2006 מנוע 1500 ?

פורסם
איך האקסנט 2006 מנוע 1500 ?

 

תחבורה זולה ובסיסית , וגם כאן צריך להיזהר מיוצאות צבא.

 

ההבדל בינה לבין אקסנט מהדור אחריה עם מנוע 1.6 הוא גדול מאוד, ואני אומר את זה בתור אחד שמכיר את שלושת הדורות האלו טוב מאוד ( אבא שלי החזיק בשלושתם) .

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...