שלום חברים- שמי אלי מור מיהוד ומבקש את עצתכם בנושא קניית רכב לבתי שהיא סטודנטית ואני אובד עצות בנושא. התקציב הוא 25000 שח , אוטומט,רכב בינוני.שנתון 2004-2007 צריך להיות חסכוני והוצ' נמוכות ככל האפשר מאחר והיא מחויבת לאחזקה. מבקש מאד את עצתכם. מאחר והשוק רווי התחלתי להתעניין במזדה לנטיס 323,מזדה 3,פורד פוקוס,יונדאי אקסנט,סיטרואן C4, על איזה רכב הנכם ממליצים בחום ? (אפשר להתעלם מהחיפוש שלי)
תודה מראש