Jump to content

אלימור

  • הודעות

    13
  • כאן מאז:

הנקודות של אלימור

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש עוד 2 בעיות גורפות כסא נהג רופף ואזעקה תקולה (בעיית יצרן) האם ידוע לך משהו בקשר לכך?? אז אתה מציע שאכנס למוסך היבואן או במוסך שטיפלתי עד לפני שנה וחצי ? תודה
  2. אני אמנם התעוררתי מעט מאוחר כי חשבתי שאני אשם ויש לי אותה בעיה כבר למעלה משנה אז אם למישהו יש פתרון מעשי אשמח לקבל הנחיות תודה
  3. שלום לי יש מזדה 6 שנת 2008 ואני עם הבעיה הזו כבר שנה וחשבתי לתומי כמו כולם שאני אשם עד שהייתי היום במוסך לברור הבעיה והסביר לי מישהו כי זו תקלה של מזדה ועליהם לשאת בנזק.קיימת עוד בעיה גורפת בכסא הנהג שהוא רופף,אשמח אם אקבל עזרה והנחיות מכם בעלי הנסיון שעברו את זה.הרכב טופל במוסך מרכזי עד לפני שנה וקצת. האם מישהו יודע לגבי כריות האויר אם צריך ללכת לבדוק? היה ריקול לפני 3 חוד בערך לרכבים עד 2008 תודה
  4. לי יש מזדה 6 שנת 2008 ואני עם הבעיה הזו כבר שנה וחשבתי לתומי כמו כולם שאני אשם עד שהייתי היום במוסך לברור הבעיה והסביר לי מישהו כי זו תקלה של מזדה ועליהם לשאת בנזק.קיימת עוד בעיה גורפת בכסא הנהג שהוא רופף,אשמח אם אקבל עזרה והנחיות מכם.הרכב טופל במוסך מרכזי עד לפני שנה וקצת. האם מישהו יודע לגבי כריות האויר אם צריך ללכת לבדוק? היה ריקול לפני 3 חוד בערך לרכבים עד 2008 תודה
  5. איך האקסנט 2006 מנוע 1500 ?
  6. אקסנט 2008 מנוע 1400 ופוקוס 1600 שנת 2006
  7. חברים צריך את עזרתכם אחרי התלבטות קשה הגעתי למסקנה כי יונדאי אקסנט 2008 או פוקוס המפואר 2006-7 האצבק יוכל להתאים. מה מביניהם הכי טוב וזול לאחזקה עם מינימום כניסות למוסך? בכל מקרה מתחתי את התקציב עד 28000 שח תודה מראש
  8. תודה לכל המגיבים .עוזר מאד ! יחד עם זאת אם נשווה את הסיריון 2005 מנוע 1300 לפיגו 206 מנוע 1600 שנת 2006 מהי העדיפות ביניהם? הבנתי מתוך הפורום שיש בעיות מכניות לפיגו בגדול מצד שני אפשר להשיג 2007 ב 25 אלף לעומת הסיריון שהמחיר מאד יציב וניתן להשיג באותו מחיר שנת 2005. נהייתי מעט מבולבל אבל עדיין שומע בעצתכם.
  9. אני חושב שקיבלתי החלטה על הסיריון אך מה עדיף מנוע 1000 או 1300 בשנתון 2005/6 ?
  10. מאזדה 3 מעולה אבל לא נראה שהתקציב יספיק מעבר לכך בשנתון 2005-2006 הקמ' מאד גבוה וטחון בסביבות 200000 מה לגבי רנו מגאו 2 שנת 2006-2007?
  11. מאזדה 3 מעולה אבל לא נראה שהתקציב יספיק מעבר לכך בשנתון 2005-2006 הקמ' מאד גבוה וטחון בסביבות 200000 מה לגבי רנו מגאו 2 שנת 2006-2007?
  12. שלום חברים- שמי אלי מור מיהוד ומבקש את עצתכם בנושא קניית רכב לבתי שהיא סטודנטית ואני אובד עצות בנושא. התקציב הוא 25000 שח , אוטומט,רכב בינוני.שנתון 2004-2007 צריך להיות חסכוני והוצ' נמוכות ככל האפשר מאחר והיא מחויבת לאחזקה. מבקש מאד את עצתכם. מאחר והשוק רווי התחלתי להתעניין במזדה לנטיס 323,מזדה 3,פורד פוקוס,יונדאי אקסנט,סיטרואן C4, על איזה רכב הנכם ממליצים בחום ? (אפשר להתעלם מהחיפוש שלי) תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...