Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרופיל נסיעה: נסיעה עירונית בא'-ה', כ-10 ק"מ ליום.

נסיעה בינעירונית בסופ"ש לסירוגין, עד כ-60 ק"מ לכל הסופ"ש.

בעיקר לנסיעה עבור 1-2 נוסעים.

 

בעתיד פרופיל הנסיעה עשוי להשתנות לפרופיל של נסיעה עירונית + בינעירונית משולבת בא'-ה' של כ-20 ק"מ ליום,

ובסופ"ש נסיעות לסירוגין של כ-220 ק"מ (קו מישור החוף הלוך-חזור + סיבובים).

אפשר שלא לבנות על זה כרגע, אבל עם כיוון מחשבה שזה עשוי להתאים ויהיה בסדר גמור.

 

חשוב מאוד:

  • אוטומטי
  • צריכת דלק מיטבית
  • אמין ואיכותי
  • בטיחות גבוהה

 

הרכב הוא עבור בחור צעיר, אז רכב שנראה טוב זה פלוס.

עד כ-40K גמיש (עדיף תמיד לחסוך, ואפשר לשים גם יותר אם זה כדאי ומתאים)

 

רעיונות?

אני מחפש מס' דגמים שאוכל להתחיל להפעיל שאילתות על יד2 עד שאמצא אחד מתאים :)

פורסם

בהקשר הדלק - דרוש משהו סטנדרטי. הרי בחודש אחד אמלא כטנק דלק אחד.

אז לא צריך להתייחס לזה בדייקנות יתרה.

פורסם

מה דעתכם על יונדאי גטס 2009, פיאט פונטו גרנדה 2009, פיאט פנדה 2009, דהייטסו סיריון 2008-2009, טויוטה יאריס 2006-2007?

פורסם

מהאופציות שאתה מעלה אני מבין שאתה מחפש רכב קטן.

נסועה שלך כל כך קטנה שהבדלים בצריכת דלק יתבטאו בהדלים מאוד קטנים בכסף.

לך אל משהו שנראה לך טוב ונוח וכמה שיותר חדש.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
מהאופציות שאתה מעלה אני מבין שאתה מחפש רכב קטן.

נסועה שלך כל כך קטנה שהבדלים בצריכת דלק יתבטאו בהדלים מאוד קטנים בכסף.

לך אל משהו שנראה לך טוב ונוח וכמה שיותר חדש.

 

פיאט פונטו גרנדה Active Plus 1.4 נראה לי מאוד טוב.

הגיר הרובוטי מפחיד אותי. חוץ מזה הכל נשמע מתאים עבורי.

 

אני מחפש רכב אוטומטי בעיקרון - שיהיה נוח. השאלה איך אסתדר עם הרובוטי של הגרנדה.

פורסם
רק אל תתקרב למכוניות הקוראניות וכמובן לא פיאט.

 

זו נראית המלצה מוזרה.

יש ניסיון מעולה עם יונדאי/קיה.

לא יודע מה יש לך נגדם.

גם עם פיאט כאן בפורום יש הרבה ניסיון טוב ותגובות טובות של משתמשים.

 

כל עוד מדובר בדגמים חדשים יחסית - נגיד 2006-7 וצפונה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...