Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, יש לי שברולט אוואו 2005, היה לי רעש מוזר אחרי הגשם, כמו של צרצר כזה, וכל פעם שהייתי מתחיל ליסוע זה היה מציק עד שהאוטו היה מתחמם וזה היה נעצר. בכל אופן פניתי למוסך שלי והוא טען שהמותחן רצועה עומד להיהרס ולכן הוא החליף לי מותחן רצועה ואת הרצועה עצמה כי טען שהיא יבשה(לדעתי מדובר במותחן רצועת אביזרים-נמצא בצד הכי שמאלי של האוטו). בקיצור, הרעש הזה באמת נעלם, אבל עכשיו יש רעש אחר כזה, כל פעם שאני לוחץ על הגז זה כמו רובוט כזה וטיפה מזכיר צרצר(אולי כמו גומי משתפשף) חחח אבל לא גרוע כמו קודם. זה קורה כשאני לוחץ על הגז ועכשיו זה לא רק שהאוטו קר, אלא תמיד. האם זה אופייני למותחן רצועה חדש ורצועה חדשה ויעבור עם הזמן?

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה לחזור למוסך?

עושה רושם שהרצועה לא מתוחה מספיק.

 

דרך אגב, רצוי לבצע טיימינג במועד ( כל 60.000 או 4 שנים אני חושב) אחרת באמת תהיה לך חגיגה.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

יש לך מוסכניק גרוע, סע למורשה(יקר בדרך כלל יותר) או למוסך שידע לטפל ברכבים יפנים/קוריאנים(כמעט כל מוסך).

מוסכים טובים שמומלצים בפורום באזורך(לא אישית בעירך):

אורן שירותי רכב,מוסך זיסו,מוסך אם הדרך.

לקבלת אבחון תקלה כזאת יש מצב שאפילו לא ידרשו כסף(לא בטוח).

פורסם

וואלה.. המוסך שלי הוא מוסך מורשה בראשון דיי דומה לשם שנתתם. לא מומלץ! אני אתחיל לגשת למוסך שאתם המלצתם.. תודה!!

×
×
  • תוכן חדש...